Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linn_ schreef:Ja ik ben ook heel blij dat ze zo enthousiast is maar ze zit zo richting mij te blaffen en te springen dat ze absoluut niet meer nadenkt en kijkt, ze moet meer gefocust worden. Maar dat komt inderdaad vanzelf ook wel.
_Linn_ schreef:Ja maar het gaat met niet om het blaffen alleen. Ze let gewoon totaal niet meer op. Ze blaft en springt alleen maar richting mij en kijkt niet meer en is niet te sturen. Als ze enkel zou blaffen maar wel nog na zou denken dan vind ik het geen probleem.
Ash_ schreef:Wij zijn nu 5 lessen bezig met Agillity. Zal ze het ooit leren. Vandaag was het een drama. Sprongen wilde ze niet overheen, band had ze geen zin in.
Enige wat ze echt heel leuk vind is de tunnel en kattenloop dus die doet ze wel.
Vorige week gingen de sprongen wel redelijk, vaak in 1 keer goed soms met een correctie.
Zal dat een kwestie van wennen zijn of zal ze het niet leuk vinden? Heb wel het idee dat ze het leuk vind maar twijfel nu toch wel erg.
Machie schreef:met 5 lessen doe je al sprongen? kattenloop in zn geheel? band en tunnels?
Dat gaat wel heel snel....
Waar train je?_Linn_ schreef:Ja maar het gaat met niet om het blaffen alleen. Ze let gewoon totaal niet meer op. Ze blaft en springt alleen maar richting mij en kijkt niet meer en is niet te sturen. Als ze enkel zou blaffen maar wel nog na zou denken dan vind ik het geen probleem.
Heeft je hond al wel geleerd om zelf toestellen te zoeken? Hoelang ben je al bezig en wat train je dan?