Ziet er leuk uit. Hopelijk is Wombat niet te opeisend!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Met wombat en ziggy gaat het goedAl is de jungle gym niet zo interessant meer
Ze chillen vooral op de grond haha. Utopia mijn naam komt van een liedje van Bastille vandaan, waar ik jaren geleden fan van was
O wat vervelend inderdaad dat Lou haar achterna zit. Misschien was het omdat ze dachten dat er eten aankwam omdat je in de buurt was? Hopelijk wordt het nog rustiger tussen die twee dan.
Lilly en Hazel gaan zondag naar hun nieuwe huisje toe. De hele doos is naar de ... en elke ochtend en soms ook overdag mag ik ze gaan vangen onder het bed haha. Ik heb echt een zwak voor Hazel, zo'n klein konijntje.
jolmer20 schreef:Hmm lastig zeg MoppieFilou..
Misschien inderdaad als je in de buurt bent dat het versterkt?
Als ik vanuit huis naar Bliksem en Koekie kijk liggen ze altijd bij elkaar, maar gister ging ik er bij zitten en toen ging Bliksem ook achter Koekie aan.. snapte er niks van.
Ah fijn dat Lilly en Hazel zondag naar hun nieuwe plek gaan. Je zal ze nog gaan missen!
Alleen t vangen zal je missen als kiespijn haha
Gigixponys schreef:Moeilijk Moppie, hier is dat ook wel met etenstijd hoor. Ze eten hier ook vaak apart omdat Flou anders niet veel krijgt van Autumn. Gisteren heb ik ook nog een half uur erbij moeten staan, omdat Autumn verschoten was en daarmee bij Flou haar eten terecht gekomen was en dat natuurlijk even goed vond. Maar dat mocht niet van mij natuurlijk. Nu gaat het 's ochtends met de brokken wel weer heel goed, het ligt er echt een beetje aan of Flou het aandurft of niet (want daar reageert Autumn op, als Flou niet bang reageert, doet ze ook niks). Verder liggen ze wel heel vaak tegen/op elkaar, dus goede vriendjes zijn het wel. Maar ik hoor uit jou verhaal dat ze eigenlijk meer naast elkaar leven? Ik heb vroeger ook 2 rammen gehad en dat was ook zo, die deden elkaar niet echt iets (buiten dan af en toe rennen), maar ze hadden ook niet echt iets aan elkaar. Dan is de vraag of je ze niet beter wel apart zet, dat Lily toch ook zijn rust heeft he.
laughterline schreef:Hmm lastig idd zeg. Denk je dat een 3e misschien zou helpen? Ik heb geen ervaring in groepjes.
Lilly en Hazel waren er net ineens uitgesprongen, dus heb Hazel even op de bank gehaald voor wat knuffel tijdZe is zo’n lief klein schatje. Denk wel dat ze wat te dun is. Voel dr ruggengraat en schouderbladen iets meer dan wat normaal is denk ik.
Zo lief bleef ze even blij me liggen
[ [url=m/LP7ZCG.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:![]()
![]()
Lastig zeg Moppie... je zou inderdaad eens een cameraatje kunnen ophangen.. maarja, da's vaak ook weer zo'n gedoe, tenminste.. ik moet dan eerst een netwerkkabel trekken of een extra internet-punt maken, want ze zitten te ver van het huis weg
Es_ther schreef:Oeh lastig Moppie!
Cameraatjes dacht ik ook aan, maar das een halve verbouwing om dat vaak goed te krijgen.
Bij 3 hoor ik vaker dat dat niet goed gaat, en zeker als het koppeltje soms al een beetje ruzie maakt kan dat erger worden..
Gigixponys schreef:Ik snap dat je ze liever niet alleen houd. Maar ik denk wel dat het in dit geval misschien beter zou zijn. Lily word misschien net door haar ziekte niet geaccepteerd. Ik heb ook zo'n sukkeltje (chronisch snot en EC gehad) en ik houd hem wel bewust alleen. Ik wilde hem eerst koppelen aan Napoleon, maar Wokkels accepteerde hem al niet eigenlijk en Napoleon is 10x dominanter. Daarnaast is Chester een super moeilijke eter en Napoleon een veelvraat, dus dat zou nooit goed komen. Nu zitten ze dus beiden alleen omdat ik het echt niet over mijn hart zou krijgen eentje weg te doen. En ja het is jammer, maar ik denk dat ze er wel vrede mee hebben. Ik zie ze beiden nog regelmatig binky's doen namelijk. Napoleon heeft wel zicht op de andere 2. En Chester zit binnen.
Je kan natuurlijk ook je ouders proberen overtuigen voor nog 2 konijnen, maar dan zit er nog een kans in dat het niet gaat werken. 1 erbij gaat het alleen maar erger maken denk ik.
jolmer20 schreef:Camera had ik ook aan zitten denken, die had ik toen bij mn lammetjes. Nog best moeilijk om dat stabiel te krijgen haha.
Ik zou inderdaad dan denken om ze apart te houden.. zeker met ziekte is dat vaak toch inderdaad dat ze buiten gesloten worden.
Hier ging een trio goed, Bliksem verdeelde goed zijn aandacht. Maar toch heb je wel eens dat ze dan buiten gesloten worden.
Of 2 erbij helpen is ook altijd de vraag natuurlijk..
Hmm ik zit heel erg te denken of het verstandiger is om een koppel erbij te nemen of 2 vrouwen.
Je hoort over allebei verschrikkelijke verhalen maar ook goede verhalen haha.
En die blij eitjes op mn werk werken ook niet mee, ben verliefd op twee van hen. Heb expres nog niet gekeken naar het geslacht haha.
Hoop dat ze snel verkocht ziin, maar ook weer niet hahah
xXutopiaXx schreef:Kon het weer niet laten.... zag deze twee lieverds voorbij komen en moest ze ophalen![]()
[ [url=m/lqfmii.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zijn broer en zus, maar nog lastig uit elkaar te houden
[ [url=m/4CNYCD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rqaBRN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5cvEgY.jpg]Afbeelding[/url] ]