Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

voor mijn eigen gemoedsrust maar even het hok in tweeën gedeeld. Heb een draadkubus dus dat gaat vrij gemakkelijk. Ze kunnen elkaar zien en aanraken, maar niet meer elkaar raken tijdens het imponeren. Nu zitten ze braaf te eten in plaats van drama te maken, en ze durven nu allebei meer te lopen. Hoop alleen dat ik hier goed aan doe..
?
Heb ze gewoon laten begaan, was de beste keuze. Ik ken Ecky en weet dat er geen gemeen botje in haar zit.
Hopelijk hebben ze het nu samen opgelost! Dat aanvliegen vind ik ook spannend hoor, dan wordt het moeilijk waar de grens ligt.

_Lois_ schreef:Wat fijn dat het goed met ze gaat samen!
Toen wij onze castraat ophaalden voor bij mijn zeugjes vond ik het koppelen ook echt even spannend ja, ze kunnen best heftig doen
Ik zie nu net 1 van mijn zeugjes een soort van hinken, 1 achterpootje vermijd ze om op te staan/trekt ze op tijdens het lopen.. Heb dat nog nooit eerder zo gezien.
Nu zien de pootjes er niet raar uit, geen wondjes of zichtbaar dik. Lijkt wel wat warm te zijn aan een kant.
Nu is het altijd al een vrij luie cavia geweest maar moet zeggen dat ze de laatste tijd wel vaker ging slapen bij het hooi of bij waar ze gegeten had, misschien om het voetje te ontlasten.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ze is een flinke rex cavia, gewicht zit haar helaas ook niet mee ondanks dat ze niks van snoepjes/suiker krijgen

Gelukkig was ze liever lui dan moe, dus het was niet erg moeilijk om dat mank lopen te vermijden
Ze was wel veel te dik hoor. Het was een grote, maar 2 kilo is ook voor een grote best wel overdreven. Het was wel de leukste cavia die ik gehad heb en ze is gelukkig gewoon oud geworden

op de eerste afspraak na, daar zat nog een consult voor 6 caafjes bij 
elke week een visite daar om haar proberen te redden. ik mis dat gekke meissie