Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:Oh maar ik sport ook wel er mee maar niet onder het jaar. Als hij geschikt is en het fantastisch vind dan bikejoring en dog scooter net als de rest vd roedel.
Wil dolgraag eens behendigheid gaan doen of hoopers oid. Heb enkel al jaren geen geschikte hond. Dus dat kan ook nog een sport gaan worden voor ons 2. Heb vroeger altijd getraind maar strakke gehoorzaamheid is echt helemaal niets voor mij. Kenzo kan niet in groepen trainen en vind zijn leven zo helemaal oke. Hoe kymo zich gaat vormen zien we wel tzt ik weet nog niet eens hoe groot hij gaat worden haha
dierenfan schreef:Oefff die stofwolk haha mijn honden lopen zelden meer dan 20 meter voor of achter mij eigenlijk haha ik zou gek worden als ze zover weg zijn. Ee wordt veel geravot maar alles dichtbij eigenlijk
Ianthe schreef:dierenfan schreef:Oefff die stofwolk haha mijn honden lopen zelden meer dan 20 meter voor of achter mij eigenlijk haha ik zou gek worden als ze zover weg zijn. Ee wordt veel geravot maar alles dichtbij eigenlijk
Mijn andere honden lopen ook altijd dichtbij, Olly mag ver gaan. Als ik hem ga tegenhouden dan doet die straks zijn werk niet meer en krijg je een hond die alleen maar bevestiging komt zoeken steeds. Als ik fluit komt die terug;)
dierenfan schreef:Ianthe schreef:
Mijn andere honden lopen ook altijd dichtbij, Olly mag ver gaan. Als ik hem ga tegenhouden dan doet die straks zijn werk niet meer en krijg je een hond die alleen maar bevestiging komt zoeken steeds. Als ik fluit komt die terug;)
Snap ik helemaal! Beter nu al gewoon dan dadelijk aan moeten leren.
Hier net terug van nette 2 a 3 km. Was erg warm dus op verste punt even een kwartier gezeten. De husky's konden zich in graven en de rest lag lekker rondom ons even te genieten van alles. Alles weer tevreden