Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik heb tot nu toe een zandbakje gemaakt (al gaat het wel vreselijk stinken als je konijnen besluiten het als wc te gebruiken
), en voor een tunnel kan je gewoon karton gebruiken. Gewoon een omgekeerde doos met een gat als deur valt meestal ook goed in de smaak
.
. PS: Wel belletje eruit halen, het kan zijn dat je konijnen graag belletjes eten en dat is niet zo gezond lijkt mij
.
En ik maar denken dat Lou nooit zou proberen te ontsnappen
. Ik heb de ren nu nog beter dichtgemaakt en hoop dat hij nu niet meer weg is
. En hoop ook dat hij niet van te veel geproefd heeft, maar hij voelt zich nog kiplekker!

Ze hebben elkaar net al gewassen en ze zoeken elkaar ook steeds op. MoppieFilou schreef:Toen mama vanmorgen in de garage kwam (konijnen zitten voorlopig id berging), hoorde ze geritsel. Ze was al bijna weg omdat ze dacht dat het een muis was. Zag ze ineens Lou lopen!En ik maar denken dat Lou nooit zou proberen te ontsnappen
. Ik heb de ren nu nog beter dichtgemaakt en hoop dat hij nu niet meer weg is
. En hoop ook dat hij niet van te veel geproefd heeft, maar hij voelt zich nog kiplekker!
! 
. Als ie in de garage zit vind ik het nog geen ramp, maar wat als hij bij Lilly geraakt
...
Wat voor konijnen heb ik?
Gelukkig denk ik dat Lou nog niet op Lilly springt. Dus ik denk dat het geen probleem is maar ik heb nu voor de zekerheid een hangslot aan het deurtje gehangen
.
. Foto?

. Hoop ik ook
. Het zijn wel schatjes hoor
. Maar ze hebben wat streken
. Coconut schreef:Es_ther schreef:Ah oke!
Heb evt wel een hooiruifje voor je over, Esther
Hoop ik voor jou
.
. Namen ben ik echt niet goed in
. Citaat:Dat zou wel chill zijn! Meneer heeft zijn oude gesloopt (was zo'n goedkoop plastic ding die we kregen) en als hij gecastreerd wordt moet ie een paar dagen op kranten ivm z'n wondje.
Het hooi ligt nu op de grond over z'n hele hok, maar dat mag straks niet haha.
Welkom iris!