Tenzij de ondergrond erg slecht is/glad is, dan passen we de training aan, maar training is er altijd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tenzij de ondergrond erg slecht is/glad is, dan passen we de training aan, maar training is er altijd.
mirriejj schreef:Ik herken dat wel Linn, grote kans dat het onzekerheid is en dat je zelf gewoon niet duidelijk genoeg bent. Is ook helemaal niet erg, jullie moeten beide leren en dat wordt met de tijd wel minder.
_Linn_ schreef:mirriejj schreef:Ik herken dat wel Linn, grote kans dat het onzekerheid is en dat je zelf gewoon niet duidelijk genoeg bent. Is ook helemaal niet erg, jullie moeten beide leren en dat wordt met de tijd wel minder.
Ja ik kreeg ook te horen vanmorgen dat ik niet goed genoeg vertrouwen heb in Mancha, dat voelt zij natuurlijk. Dat kan idd wel kloppen, komt doordat ik weet dat ze zo gaat lopen doen en dan gaat ze dat idd ook doen. Ze is natuurlijk ook pas 1 jaar dus is logisch dat ze nog lekker spring in 't veld is.
Ze waren niet zo berekend op kleine honden, er deden ook weinig kleine honden mee. Als Toby heel rustig geweest was had hij daar wel in gemogen, maar hij vond het tuig eng, dus ja, dan maar even van de kabelbaan zonder hond.
Zelfs op de trampoline sprong hij direct, terwijl ik verwachtte dat hij dat wel spannend zou vinden.
Maar je hoeft niet in extreem goede conditie te zijn, zo ver is 10 km nou ook weer niet. Ons groepje deed niet mee voor de snelste tijd ofzo, wat je ook niet gaat halen met 9 bazen en 9 honden. De opdrachten duren dan gewoon wat langer.
Wij hebben ook een kanaaloversteek gedaan op een vlot, ook heel leuk. Daar stonden kinderen van de Scouting bij.