Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:56

kiwiwitje schreef:
Neem eens contact op met Linda Gielen van diertandheelkunde bergeijk. Ze kunnen nog best veel met die jonge tandjes aan begeleiding. Niet iedere DA heeft daar het juiste zicht op. En als ze te ver weg zit adviseert ze je zo naar iemand in jouw buurt. Je kan ook foto’s/filmpjes sturen. :)

Dankjewel voor de tip! Ik ga contact met haar zoeken. :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:10

dierenfan schreef:
K94dogs is hier favoriet. Paardenkophuid, kamelenkophuid en rollen runderkophuid die rollen zijn goed stevig gerold! Ik pak altijd iets erbij aan mix dozen zodat verzendkosten vervallen. Prachtig spul ook de runderoren zijn erg goed van hun.

Ik vind hun kwaliteit juist erg meh. Haha. Maar ze hebben vaak wel van die stevige dikke harde rollen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:46

dierenfan schreef:
Volgende week woensdag middag wordt Gabber geröntgend op heupen en ellebogen met beoordeling door orthopeed. Ik ben die onzekerheid beu en wordt bijna paranoia. Hij is flexibel, nooit stijf maar wel onzuiver tot mank. Wil gewoon nu weten of het enkel groeipijnen zijn en zo niet dan zo vlot mogelijk verdere actie. Nog even spannend dus maar daarna duidelijkheid! Het ging een periode absoluut stukken beter maar inmiddels afgelopen week de pijnstilling op gehoogd en beweging blijf ik maar verminderen. Hij blijft ook zichtbaar vlot groeien dus kan mezelf gek maken om niets maar dat weet ik dus graag!

Als je dan bezig bent zou ik gelijk alles meenemen eerlijk gezegd, dan heb je het beeld compleet en weet je wat je kunt verwachten in de toekomst of wat juist nu al goed zit.