DA belde. Sommige waarde waren hoger. Maar dit kwam door de leeftijd, leek beetje bloedarmoede te hebben maar dit kwam waarschijnlijk omdat het zo moeizaam ging.. en van de virussen zijn geen anti lichamen of ed gevonden.
Omdat ze verder geen symptomen heeft ontwikkeld is er dus nog maar een kleine kans over dat het fip of leukemie of ed iets. Maar dit kan natuurlijk wel, dan zouden ze echt op de virussen zelf moeten gaan testen.
Dinsdag terug naar de oogarts om te kijken wat die verder wilt doen.
Mijn kitten at de eerste week ook als een bootwerker maar hij beseft nu dat er gewoon altijd eten staat. Dus rond etenstijd gewoon normaal buikje vol eten uit zijn eigen bakje en niet alle 3 de bakken leeg eten.
Ook met brokjes... gewoon net als de rest over de dag door eten
Superleuk.wil er ook wel 2 maar man en jongste zoon zijn allergisch. Hier op het erf wordt ook niet wat want ze rijden op de straat voor ons huis zo ontzettend hard....
Mag ik hier meekletsen? Heb sinds 4 jaar ook weer een kitten in huis. Mijn jongste kat is helaas begin mei overleden en wilde ondanks dat ik nog 3 katten heb toch een jonge kat erbij. Vorige week zondag is Raki dus bij ons komen wonen. Na wat geblaas en gegrom, gaat het nu na een week super en loopt hij er tussendoor alsof hij er altijd al geweest is
Stille meelezer heeft jullie hulp nodig... Ik durf niet te zeggen of ik hier een poesje of kater heb.. :p De foto is ook echt precies zoals bij de kitten te zien is. Dus geen vertekeningen oid.. Heeft een van jullie een idee?