Heel toevallig hebben wij ook afgelopen woendag een valse franse geoefend. Het lukte me echt niet. Ik kon echt niet in positie komen en was steeds overal te laat mee. Thuis maar even op gaan oefenen.
Vandaag onze 3e C wedstrijd gelopen. We mochten beginnen met het vast parcours. Heerlijk rondje. Eentje met snelle lijnen. Vond Csiva fijn, kon ze mooi zelf lopen. Resultaat foutloos en een 2e plek! Daarna de jumping gelopen. 1 keer kwam ze de verkeerde kant op na een tunnel. Een enorme bocht maar ze ging niet weer de tunnel in! Wel foutloos, maar tijdsoverschrijding. Spel kan ik kort over zijn, dat was 'm niet
De prijzen waren leuk! Een rozet, zak brokken en een VVV bon ter waarde van 12.50 euro!
Ons laatste stukje van de training vorige week donderdag. Helaas liepen de volgende honden er al. Waardoor ik dit lijntje hier voor niet eens af kon maken. Toch nog een keer gedaan. Wel afgemaakt maar zoals jullie zien rent ze wel door om te kijken of de honden er nog waren.
Vanmorgen tweede les behendigheid gehad met Mancha en jeetje wat doet ze het leuk! Weer wat nieuwe onderdelen geleerd zoals de band (zo'n lifeguard band...) en de paaltjes (met nog begeleiding erlangs...) en ook weer herhaling van vorige week. Ze pakt het zo makkelijk op en vind het ook echt heel leuk! En tussen de hordes enzo door is ze zo heerlijk relaxed! Ik vind het helemaal leuk!
Onze hond gaat goed, heeft 3 dagen mank gelopen, daarna niet meer. Dierenarts heeft mij op het hart gedrukt ECHT een maand rustig aan te doen dus dat doen we nog steeds.. Intussen heb ik onze hond maar geleerd om te helpen boodschappen op ruime heeft hij wat te doen! Zelfs het vlees heft hij braaf gebracht
Wat is hooper? Ik ken er niet. Agillity vind ik ook erg leuk, net als onze hond!
Hier helaas weer slecht nieuws.. Gisteren had meneer een dolle uitbarsting.. Ik zag al dat hij zijn poot weer anders is gaan plaatsen en ging op een bil zitten. Vanmorgen weer echt mank weer naar de dierenarts, weer metacam en weer een maand rust. Als dit vaker gebeurt moet er verder onderzoek gedaan worden. De dierenarts was er zeker van de de pees nog goed is.