Macey was gisteren alweer 6 maanden. Wat gaat het toch snel. Inmiddels bijna net zo groot als haar moeder.

Net geboren

6 weken oud

4 maanden

6 maanden (tweede van rechts)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxDiandraxX schreef:Hier krijgen ze een goede brok, vooral uit praktisch oogpunt. Te weinig ruimte in de vriezer en veel makkelijker als ik eens een dagje weg ben, zeker als dat ongepland is. Ik heb gewoon altijd wat brok in de auto liggen.
Macey was gisteren alweer 6 maanden. Wat gaat het toch snel. Inmiddels bijna net zo groot als haar moeder.
[ [url=m/rk0LEv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net geboren
[ [url=m/sTtmDm.jpg]Afbeelding[/url] ]
6 weken oud
[ [url=m/DDZ5oW.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 maanden
[ [url=m/n9CLD2.jpg]Afbeelding[/url] ]
6 maanden (tweede van rechts)
Tigress schreef:Hier voor Parker ook volledig kvv. Hij doet het er daar momenteel het beste op. Vanwege de kleine vriezer, en winkels met meerdere merken in de buurt, wissel ik af tussen merken en smaken door het zelf op te halen. Ben ik qua verzendkosten of zelf rijden nog goedkoper uit ook
[ [url=m/0SCg4L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Parker heeft een nieuwe mijlpaal; hij weet hoe hij op de bank moet klimmen
[ [url=m/iqAtzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TDFlPB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de camera neergezet zodat ik kon achterhalen hoe hij het doet. Sprongetje in de hoek, beetje klauteren en vervolgens afwachten tot ik het doorheen om hem er vanaf te halen
Tigress schreef:Hier voor Parker ook volledig kvv. Hij doet het er daar momenteel het beste op. Vanwege de kleine vriezer, en winkels met meerdere merken in de buurt, wissel ik af tussen merken en smaken door het zelf op te halen. Ben ik qua verzendkosten of zelf rijden nog goedkoper uit ook
[img]m/0SCg4L.jpg
[img]m/iqAtzy.jpg
[img]m/TDFlPB.jpg
Ik heb de camera neergezet zodat ik kon achterhalen hoe hij het doet. Sprongetje in de hoek, beetje klauteren en vervolgens afwachten tot ik het doorheen om hem er vanaf te halen
[ [url=m/0SCg4L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iqAtzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TDFlPB.jpg]Afbeelding[/url] ]
xSannee schreef:Wauw Parker is al een flinke jongen aan het worden!
Heerlijk al die bank-foto's... is ook niks fijner dan lekker samen bankhangen
@TheJokerr; ahh wat leuk! Spannende tijd dus! Wanneer verwachten jullie dat ze loops wordt?
KimD schreef:Ze eten hier trouwens hoofdzakelijk KVV maar ben nu brok aan het bijvoeren vanwege de camper, heb ik geloof ik pas geleden ook al vermeld. Als ik KVV in de camper wil voeren moet ik een aanhanger meenemen.