Fireheart schreef:Dus nu komt het er eigenlijk op neer dat je kat een eigen bank heeft![]()
![]()
Ik hou ervan
mijn kat heeft gewoon een heel eigen huis, waar wij ook mogen wonen....... onder haar voorwaarden uiteraard
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die reageerde heel heftig. Ik moest haar echt in een houdgreep houden en het moest tot 3x overnieuw. Laatste keer nam ze maar even een hap uit me.
Ze beet niet door gelukkig. Verder is ze in haar gedrag helemaal niet zo heftig, Ik kan juist alles met haar, maar dit vond ze echt niet leuk.
morgen ff navragen. Zijn natuurlijk al 2x geweest.

Ik heb via Marktplaats een tweedehands krabpaal gekocht en daar is ze helemaal gelukkig mee.

echt erg.. Maar goed. Ze zullen lekker verwend worden..
Kanji91 schreef:Hier staan ook wel dingen in huis. Wel veel weg gehaald. Echt heerlijk opgeruimd nu
Ook gister alles klaar gezet... Man wat heb ik veel gekochtecht erg.. Maar goed. Ze zullen lekker verwend worden..
Over ruim 2 uurtjes gaan we richting kittens

Bloemen gaat ook goed (ik gebruik wel een vaas van heel dik glas en zorg dat hij goed vol zit met bloemen zodat ze niet makkelijk tussen de bloemen richting het water kunnen met een kop of pootjes
) planten gaat ook wel goed als sneuvelt er ongeveer 1x per jaar een pot. Verder meeste beeldjes enz die ik heb, staan ook gewoon. Alleen dan niet op een rand maar meer tegen de muur aan.
wat heerlijk die foto
XxLiEsJuHhxX schreef:Spannend Kanji!!![]()
![]()
Hier heb ik volgens mij niks heel bijzonders weg gestopt staan vanwege de kattenBloemen gaat ook goed (ik gebruik wel een vaas van heel dik glas en zorg dat hij goed vol zit met bloemen zodat ze niet makkelijk tussen de bloemen richting het water kunnen met een kop of pootjes
) planten gaat ook wel goed als sneuvelt er ongeveer 1x per jaar een pot. Verder meeste beeldjes enz die ik heb, staan ook gewoon. Alleen dan niet op een rand maar meer tegen de muur aan.
die wat banger(rugvlel) zou zijn is nu de held. Loopt mauwend rond en wilt geaaid worden heeft gegeten gedronken en al gepoept
(hij is wel een echte dramaqueen hoor... Zelfs net met op de bak gaan mauwen...
)