Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Vanwaar de keus voor een graaftoren? Ik vraag me ook af wat voor advies je zou willen horenIk ga namelijk, zeker in dit topic, wel HamsterScaping richtlijnen erbij pakken omdat die richtlijnen er met een hele goede reden zijn. Juist om het negatieve gedrag van je hamstertje te voorkomen.
Mijn tips in dit geval zijn de graaftoren eruit, een hamster heeft daar niets aan en hij is niet zonder gevaar. Lekker je bodembedekking ophogen dmv je ladders, en begi nen met een laag tot de rand van je deurtjes en dan naar achter omhoog werken. Een Syr heeft echt behoefte aan meer graafruimte. Spullen van de achterwand af en meer in je inrichting verwerken zodat het een geheel wordt met verschillende verstopplekken en de ruimte meer gebroken wordt. Je kan je huizen ook gebruiken als 'muren' voor je bodembedekking.
Dit is absoluut niet gemeen of negatief bedoeld!Ik typ op mijn mobiel.
Voor een ieder die overigens gewoon over hamsters wilt praten en los van HamsterScaping, er is gewoon een algemeen hamster topicIk wil dit topic graag doelgericht op HamsterScaping houden
[HK] Bokkers met hamsters #3
xDenies schreef:Dan bedoelen we inderdaad hetzelfde, het kwam op mij als een gezondheidskwestie over - sorry.
Ohja die heb ik inderdaad al gezien! Er werd toch positief onder je bak gereageerd of heb ik het mis?
Maar eerlijk, geef her beestje wat tijd