Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silverdapple schreef:Bedankt voor de antwoorden! Mocht iemand vooralsnog iets te maken hebben met toypoedels dan hoor ik het graag...
@Zoe97 Super voorbereid dus. Wat een toeval dat er één zo dichtbij woont, dat heeft zo moeten zijn.![]()
Hoe ben je achter de gegevens van deze fokkers gekomen, hebben ze bv online een website of heb je moeten rondvragen binnen/buiten de rasvereniging?
@mirjamalvaro Leuk, je bent er vanaf het begin al ingerold en bij betrokken geraakt.
@kiwiwitje Je verhaal klinkt herkenbaar haha. Ik heb je puppytopic toentertijd gevolgd en daarin viel wel te merken dat het je gelukt is om leuke, gezonde pups te fokken.
@KimD Interessant, je hebt ook veel huiswerk gedaan! Ik zie dat je best veel honden hebt, mag ik vragen hoe dat onderling gaat, vormen ze echt een roedel met z'n allen of moet je honden apart houden? Kun je "zomaar" een pup aanhouden/-kopen zonder dat er onrust ontstaat of is dat toch wel tricky?
@Chubby De interesse van huis uit meegekregen dus.Gaaf dat de fokker jullie meteen die kans gaf.
silverdapple schreef:@KimD Interessant, je hebt ook veel huiswerk gedaan! Ik zie dat je best veel honden hebt, mag ik vragen hoe dat onderling gaat, vormen ze echt een roedel met z'n allen of moet je honden apart houden? Kun je "zomaar" een pup aanhouden/-kopen zonder dat er onrust ontstaat of is dat toch wel tricky?