xxwienekexx schreef:Hallooo
Daisy heeft voor het eerst voor m'n goede camera gestaan vandaag
Jammer van t takje, maarja ze stond even stil![]()
[ [url=m/a8G1ux.png]Afbeelding[/url] ]
Knapperd! Je mag hier ook altijd komen oefenen hoor hihi
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Aah wat een poepies komen hier voorbij![]()
We hebben vandaag nog een stukje clicker training gedaan. Echt nog het beginsel natuurlijk. Je merkt wel dat hij het snel doorheeft! Ik heb hem ook op bepaalde momenten beloond als hij gaat zitten (uit zichzelf, want het commando kent hij nog niet) en nu gaat hij op vaste plekken zitten wachten: voor de lift, in de lift, voor de voordeur. Mega cute
kiwiwitje schreef:xxwienekexx schreef:Hallooo
Daisy heeft voor het eerst voor m'n goede camera gestaan vandaag
Jammer van t takje, maarja ze stond even stil![]()
[ [url=m/a8G1ux.png]Afbeelding[/url] ]
Knapperd! Je mag hier ook altijd komen oefenen hoor hihi
xxwienekexx schreef:xDenies schreef:Haha, dankjewel .. niet alle foto's zijn even charmant hoorMaar dit is wel typisch Bo
[ [url=m/TvNy1p.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cf08Nn.png]Afbeelding[/url] ]
Ben zo benieuwd welke gelijkenissen ik ga zien ..
Ohh dat lijkt me ook zo leuk (en spannend)
xDenies schreef:kiwiwitje schreef:Ik hoop stiekem wel dat je veel geljjkenissen stuurt. Das altijd leuk Denies
Ik hoop ook zeker op een soort look a like qua karakter. Maar ook wel met eigen dingetjes. Maar blijf het an sich wel spannend vinden tot het moment dat de pup mee naar huis zal komen.
theadora99 schreef:Even een kleine samenvatting van de eerste dag... slapen, plassen, slapen, plassen én poepen, slapen, spelen, slapen, eten, slapen.
Nu slaapt ze nog maar ik wil eigenlijk wel zometeen naar bed
AlphaDaemon schreef:kiwiwitje, ja die zou er voor ons wel tussen moeten zitten ja. Wij willen gaan voor een teefje en er zijn "genoeg" teefjes voor het aantal mensen die graag een teefje willen. Daarbij staan we ook hoog op de lijst, dus tenzij er echt iets geks gebeurd verwacht ik wel dat er een pupje voor ons uit =) En goede tip trouwens, die ga ik ook onthouden straks als onze pup er is
xDenies schreef:kiwiwitje schreef:Ik hoop stiekem wel dat je veel geljjkenissen stuurt. Das altijd leuk Denies
Ik hoop ook zeker op een soort look a like qua karakter. Maar ook wel met eigen dingetjes. Maar blijf het an sich wel spannend vinden tot het moment dat de pup mee naar huis zal komen.
theadora99 schreef:Even een kleine samenvatting van de eerste dag... slapen, plassen, slapen, plassen én poepen, slapen, spelen, slapen, eten, slapen.
Nu slaapt ze nog maar ik wil eigenlijk wel zometeen naar bed
AlphaDaemon schreef:kiwiwitje, ja die zou er voor ons wel tussen moeten zitten ja. Wij willen gaan voor een teefje en er zijn "genoeg" teefjes voor het aantal mensen die graag een teefje willen. Daarbij staan we ook hoog op de lijst, dus tenzij er echt iets geks gebeurd verwacht ik wel dat er een pupje voor ons is =) En goede tip trouwens, die ga ik ook onthouden straks als onze pup er is
Edit: typ fout