Effie is nog steeds stabiel! Ze eet bijna al haar keutels op dus na de nacht lijkt het alsof ze helemaal niet gepoept heeft, maar dat is gelukkig niet zo. Er zit nu wat meer tijd tussen de voerbeurten en dat gaat ook goed! Net heeft ze naast mij een hele berg gekeuteld, en de laatste voerbeurt was om 8 uur

Ze eet wel nog steeds niet goed. Ik heb geen idee waar dat aan ligt. We gaan proberen om de medicatie af te bouwen, misschien krijgt ze dan meer eetlust.

buiten was het gister al 30+ en voor vandaag kan het boven de 35 worden. Wordt er een beetje moedeloos van. Gelukkig hoor ik terwijl ik dit typ een hoop gebrrrrrrr en pieppiep dus ze zullen het vast nog aankunnen.                                                         

Natuurlijk ging hij net staan toen ik een foto wilde maken ...

Zijn broertje vind het allemaal best en gaat alleen mee naar buiten als hij op klappen staat.                                                         

mijn anders zo koele huis begint ook langzaam op te warmen nu al 24,5. Denk dat ik ook maar ff wat flesjes water ga invriezen. 
  Heel veel winkels afgezocht naar platte koelelementen die je zelf met water kunt vullen, kom ik erachter dat er caviaproof koelementen (icepods) bestaan en ze zijn overal online uitverkocht ....