Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ils_K schreef:Wat een geweldige foto's komen er voorbij!
Dit is mijn Messi, een aparte kat die niet altijd even lief is, metname als hij erg druk is. Maar ben stapel gek met dit maffe dier![]()
[ [url=m/E4qGJm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vsiobr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ryder schreef:Wat een mooie kattenmag ik hier ook meepraten?
Ik heb 2 raskatten, verwant aan de Abessijn en Siamees. 1 ex-kater van 5 en een ex-poes van bijna 3. Die laatste is een herplaatser en heeft een half jaar geleden haar laatste nestje gehad. Ze is nu een week bij ons en het arme ding heeft enorme stuwing... ze woonde bij een fokker met nog 5 andere katten waaronder haar laatste kitten, die dronk dus nog bij haar.
Hebben jullie ervaring met het koppelen van volwassen katten? Want op zich gaat het heel goed (ze blazen niet naar elkaar) maar mijn ex-kater is een schijterd en houdt afstand. Nu is er voor hem ook veel veranderd (zijn vriendje is 2 weken geleden ingeslapen wegens chronisch nierfalen, daarna hebben we de krabpaal vervangen door een krabton en de kattenbakken ook vervangen, dit ivm een neutrale geur voor de nieuwe poes) maar hij was echt dikke vrienden met de vorige kat, we hebben alleen zo snel een nieuwe poes in huis genomen omdat hij echt wegkwijnde. Duurt het lang voor ze vriendjes worden over het algemeen? Ze hebben wel interesse in elkaar, hetzelfde karakter, maar zijn vriend had juist het tegenovergestelde karakter.
xoranlover schreef:Hier ook geen plaats voor een katje erbij. Wij hebben er 2 en wachten nog op een kitten van een fokker. Willen jullie wat mooie kitten foto's zin van somali kittens en een abesijn kitten?
Met een beetje geluk wordt er voor ons een kitten geboren in december.
IMJ schreef:Nu heb ik even een plaatje van een siamees gezocht hoor! Ik dacht juist dat dit ouderwets was?
Maar dat is dus niet zo?[ [url=m/YkZNOB.png]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Alsof ze het wist Lau
Hier bewust niet voor een asielkat of 'fokkerkat' gegaan. Noem me maar raar maar ik ga geen 150€ aan een kat uitgeven omdat iemand er een leuk spaarcentje uit wil slaan. En met asielkatten is bijna altijd wel wat óf ze kunnen niet met kinderen. En ik heb inmiddels een kind dus dat was niet goed gekomen
Jessix schreef:Ik heb mijn kittens van de fokker en zij zijn dan ook raskatten met stamboom. Ik heb dit gedaan omdat ik ten eerste weg ben van het ras en me geen leuker en liever ras kan wensen en ten tweede omdat ik voorstander ben van een goed fokbeleid met de nodige controles. Mijn 3 voorgaande katten waren kruizing Noorse Boskatten en komen uit het asiel en als herplaatsers van Marktplaats.
Ze zijn/waren me allemaal even lief.
Jessix schreef:Maakt ook zeker niet uit wat voor een kat je hebt, maar het is wel leuk om over je keuzes te praten toch? Tenminste, ik vind de verschillende meningen altijd wel interessant. En nogmaals het doet zeker niets af aan de kat welk ras of het kruising het is.
Lau schreef:Mr pur is uit een eigen oeps nestje. De kat zou gesteriliseerd worden na haar crolsheid helaas op de dag voor haar operatie ontsnapte madam. En ja toen was ze zwanger van onze andere kat.