Ik reageer heel sporadisch, maar hier krijg ik bijna tranen in m'n ogen van. Wat ontzettend lief dat je deze vogel een goed huisje wil bieden! Het is natuurlijk 'maar' één vogel en een symptoom van een groter probleem, maar voor Swiebertje is dit zijn leven en die maak je een stuk beter zo.
TinGu
Geplaatst: 02-09-17 06:36
Jeej,wat leuk!!! Kan me voorstellen dat je hem niet kon laten zitten daar, dat koppie zou je zo verliefd op worden!
Jaaaaa swiebertje! Dat s nog is een leuk begin van de dag. Nu willen we natuurlijk wel een uitvoerig verslag hoe dit gelopen is. Ik ben er van overtuigd dat je m een fijn huisje kan geven, bij jou of bij iemand die m kan bieden wat hij nodig heeft.
Waarom zitten ze eigenlijk aan dat touwtje? En in hoeverre hebben ze daarin gevaar zich te verstrikken. Als iemand zijn hond of paard 24/7 aan een touwtje zou doen zou ie voor gek verklaard worden ivm mega gevaarlijk.
Touwtje zorgt dat ze niet weg kunnen vliegen. Volgens mij vliegen ze er zelfs mee met bijvoorbeeld jonge vogels. Zeg ik als leek. Gezien bij een kleinere show met uiltjes.