). Met oud en nieuw zitten we in een hotel. Vraag een kamer aan de achterkant. Daar heeft ze er bijna geen last van. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Met oud en nieuw zitten we in een hotel. Vraag een kamer aan de achterkant. Daar heeft ze er bijna geen last van. 

. Dat slopen hoort wel bij de leeftijd, ja. Ook een voordeel van een volwassen hond. Alhoewel ik toch stiekem ook de puppytijd een beetje mis. Dichter vroeg zich laast af hoe ZhuZhu eruit zou hebben gezien als pup. Een harig bolletje waarschijnlijk....
Sannert schreef:Vliegen pakt ie niet. Wel padden en kikkers. Laatste rondje in de tuin plassen doe ik nu dus maar even met een riem om.
).
Eerder werd hij ook echt wagenziek, nu is het goed zodra hij in de auto zit. Alleen het in de auto gaan vindt hij nog spannend. Dus ik hoop dat het voor jullie ook een kwestie is van wennen.
En vuurwerk doet Igor gelukkig echt heel weinig. Afgelopen oud en nieuw heeft hij zelfs voor het raam staan kijken.

.
. Ze wist niet hoe snel ze eruit moest komen. Meteen energie voor 10. Hele 7 km voorop gelopen
.
Je kat bewaakt de hond ook goed. Houdt de kat niet van geblaf, dat ze als geluidsisolatie werkt?
Of hij had gewoon nog nooit zoiets gezien of hij dacht dat het een stok was..wat hij allemaal heeft meegemaakt weet ik niet maar het is echt een goedzak, daar heb ik hem ook op uitgekozen.
Fabster schreef:Je kat bewaakt de hond ook goed. Houdt de kat niet van geblaf, dat ze als geluidsisolatie werkt?
Ze is het wel gewend.