Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Zwaar was het wel, nog maar een jaar nadat we haar zus moesten laten gaan. 

JlnG schreef:Na een aantal goede contacten met fokkers hebben we veel sneller dan verwacht, maar oh zo welkom, dit mooie meisje in het vooruitzicht.
[ [url=m/R3sqb2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een tip van 1 van de fokkers van onze keuze, een goed gesprek met haar fokker en ze mag naar ons komen. Aankomend weekend al …
  Hier zelf een abrikoos toepoedel en het is echt mijn droom om daar nog een grotere abrikoos naast te hebben. Geniet ervan!!!                                                         
  Ik heb ook een poedel, een dwerg abrikoos van net 11 jaar al weer. De tijd vliegt met hem. Ik zou er eigenlijk stiekem er een bij willen maar ik twijfel nog of het de juiste beslissing is. Ben op zijn 10e begonnen met agility, en dat doet die ook leuk maar gezien die wel ouder wordt zou het leuk zijn om rond deze leeftijd een pup te nemen dan dat die echt stok oud is.
                                                         _Mars schreef:Wat leuk! Ja we willen toch wat groter maar koning vindt ik weer net te groot om de behendigheid mee te doen. Ik weet dat genoeg het doen, maar een grote middel zou echt top zijn.
Hoe was de introductie gegaan tussen de twee? Heb jij echt met de fokker gekeken welke pup paste bij je eerste hond?