Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:Ik ken het, ik weet nog wel de weken dat ik moest wachten tot we Sarah konden meenemen...poeh...hahaha
Kuggur schreef:Ehm, oeps, ik heb me opgegeven voor een trial morgen, zaterdag 21 nov.
Eigenlijk had ik me voorgenomen het niet meer te proberen met Gláma, maar ik heb de organisator opgebeld vanmiddag om te horen wanneer het begon (was echt alleen van plan als toeschouwer te gaan), en hij heeft me overtuigd mijn hond mee te nemen en een poging te wagen...
We zijn dus eigenlijk helemaal niet voorbereid, hebben de laatste tijd niet getraind. Maar de jaarlijkse roundup is net achter de rug, en ze heeft dus redelijk veel gewerkt. Daarbij is ze inmiddels vijf en heeft aardig wat ervaring.
Hoe het gaat, we zullen het zien. Ze heeft haar zwakke punten, die eigenlijk het gevolg zijn aan een gebrek aan moed/zelfvertrouwen. Dit maakt de top van de outrun, als ze het verst van mij moet presteren het spannenste moment. Komt ze daar heelhuids doorheen, krijgt de schapen gestart en in de richting van de post gedreven, dan hebben we een redelijke kans door de baan te komen.
Zo niet, als de schapen haar doorzien, en besluiten koppig te zijn, dan is het waarschijnlijk een totall loss en heb me voorgenomen niet te lang daar te blijven hangen; als het misgaat blaas ik de zaak vlot af.
Begin toch enigszins zenuwachtig te worden...