Pepper wordt 30 september 5 jaar, op de dag dat ik mijn rijexamen moet doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moet mijn kijk vaardigheden flink bijschaven. 

Wat een leuke hussen en verhalen blijven er voorbij komen! 

toen ik hoorde dat ze hem aan ons wel weg wouden doen was ik vast besloten om hem op te halen
kijkend naar het karakter van pappa en mamma kan je al een redelijke inschatting doen. Opvoeding zal de rest doen!
en tuurlijk af en toe is ze ook oost indisch doof daar is het nu een tiener voor :p
tzt als karma helemaal goedgekeurd is gaan we ook 1 nestje fokken

ben erg benieuwd hoe karma het oppakt
Het is een heerlijke, makkelijke hond voor mij. Zo open en vrij en zo sportief en knuffelig, perfect!
Ik ben echt verliefd op hem haha! Ik heb elke dag vlinders in mijn buik van hem, zo trots! De domste maar allerbeste keuze in mijn leven!
. Wij zitten echt in het eerste lesje
dus laten wennen aan het harness. Als karma het leuk vind dan gaan we eventueel verder met gewicht of laten we het bij een karretje/slee
De sport moet je hond liggen, dus ik ga puur naar karma kijken. Ik wilde het ook heel graag doen met mijn border, maar hij heeft een mank been waar een tumor was gevonden, gelukkig goedaardig echter loopt hij nog steeds mank soms en de DA zegt dat het niet daarvan kan komen, na een paar duizend euro lichter weten we dus nog niks
Hij vind het helemaal geweldig om te trekken dat is echt zijn ding, maar hij mag niet meer.
ik ben een paar keer naar een wedstrijd geweest en het verbaaste mij nog hoeveel husky types er meeliepen, als je de naam ziet denk je aan ow stafford/pitbull type's maar der liep zelfs een chi mee
ik zeur al om een nieuwe hond die het ook wil want die andere 2 vinden het te spannend maar helaas nog geen toestemming