Ooit wil ik misschien ook wel een cattery opzetten, maar eerst maar verhuizen naar mijn eigen plekje. Als ik dat wil doen heb ik meer geld en meer ruimte nodig (en meer tijd, gok ik).
ikkedus
Geplaatst: 14-02-15 21:58
Dat heb ik ook en er zitten nog niet eens echt kittens in. Heb er al een tijd 3 in bestelling en wil er 1 zelf. Eerste nestje is meestal niet zo groot, dus dat wordt nog spannend.
Yom
Geplaatst: 14-02-15 22:01
Ik heb nu een nestje Birmanen x Brits langhaar (daar is Primrose van) en een nestje Birmanen (van net 5 daagjes)
Ik heb een heel slecht jaar gehad met mijn cattery dus enorm ingekrompen qua katten hier
Annash
Blogger
Geplaatst: 14-02-15 22:15
Yom, heb je foto's op Bokt? Dan zoek ik ze even op. Ben wel benieuwd.
Mijn Nova net ook weer opgehaald bij de kater. Nog een beetje onrustig en mijn andere kat moet NIETS van haar weten. Ze stinkt natuurlijk en hij is vast bang dat de kater die hij ruikt ook ergens rondsluipt. Dus hij laat zich even niet zien nu. ☺️. Mooie dekmap meegekregen met stamboom, entingen etc, tips en een persoonlijke brief van kater aan poes. Lief!
Celine_Famke
Geplaatst: 15-02-15 20:46
Och wat een schatje Ruby1995! Waarom zijn alle kittens zo leuk? Haha!
De fokker van Sienna heeft ook weer een nieuwe foto's gestuurd Hierbij:
En voor de oplettende: Ja, haar oogje is een beetje vies. Ze heeft wat te ruw met haar zusje gespeeld en heeft een haal in haar oog gehad, waardoor die wat was gaan tranen.
Ik heb heel veel Bengalen en Savannah's gezien vandaag! Erg leuk om de verschillende familieleden te zien ook. Amber is helaas niet de juiste kat voor mij (en ik niet voor haar), maar ik vond haar wel erg mooi. Vanochtend waren er net jonge poesjes geboren ik geloof Bengalen.
Ze heeft ook twee Savannah zusjes die ze eigenlijk samen wil verkopen. Eén daarvan vond ik erg leuk, een goudbruine. Zij kwam gelijk met de veters van mijn laarzen spelen en kopjes geven. Hoewel ik weet dat ze ze graag samen verkoopt, heb ik toch aangegeven dat als ze anders besluit, ik eventueel interesse heb in de goudbruine.
Ook Sammie moet er van de zomer aan geloven, hij gaat een weekje uit logeren bij een kattenpension. Heb er niet zoveel verstand van maar hoorde goede verhalen over dit. Vind t wel lastig hoor maar hij kan echt niet mee...
Ik ben blij dat mijn kitten gewoon bij mijn broertje terecht kan als ik weg ga. Zij hebben ook een jonge poes dus dan kunnen ze ook lekker samen spelen
Hier heb je pet sitters. Heb je dat in Nederland ook? Denk dat ik daar voorkeur aan geef omdat je huisdier dan in de eigen vertrouwde omgeving kan blijven.
Verder ben ik nog steeds veel aan het rondkijken. Mijn lijstje met de verschillende rassen wordt al kleiner.
Bengaal,Savannah, Birmaan, Ragdoll. Ik neig op dit moment sterk naar Ragdoll. Heb al wel contact opgenomen met de Ragdoll organisatie hier in Engeland om te kijken of ze wellicht een herplaatser hebben. Zij sturen volgens mij sowieso eerst iekand langs om de situatie te beoordelen en dat vind ik wel een fijn gevoel. Mocht er geen herplaatser zijn dan kan ik altijd nog voor een kitten gaan. Met mijn werk valt vaak wel wat te regelen.
Yom
Geplaatst: 17-02-15 14:11
Ik heb nog 2 birmanen te herplaatsen vanaf half mei, dat zijn moeder en dochter. Mocht je interesse hebben moet je maar ff een berichtje sturen ( ben nu op mijn werk dus wel vanavond pas antwoord)
Ik zou zelf ook liever de katren thuis laten en iemand langs laten komen om ze te voeren etc.. Maar dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken natuurlijk.
Dat is idd al een mooi korter lijstje! Maakt het kiezen weer wat makkelijker!
Pfff, 1 van de 2 heeft nu bedacht om constant verkeerd om op de bak te gaan, met het gevolg dat alle grit buiten de bak beland.. Er ligt nu alweer een kwart van de complete hoeveelheid naast Ik baal dat niet willen gaan als ik de "klepjes" ervoor hang.