Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:Ik heb heel erg slecht nieuws... kan het zelf nog maar moeilijk bevatten maar Princess is overleden.![]()
Vanmorgen heerlijk aan het zonnen en spelen en opeens liep ze raar. Meteen met haar naar de dierenarts gereden want we vertouwden het al niet...
Daar bleek ze hele heftige trombose te hebben in haar aorta, en haar beide achterpoten waren al aangetast. Kans op herstel was erg klein en ze begon pijn te krijgen... dus was de pijnlijke keuze snel gemaakt
Het is zo erg en onverwacht... 7 jaar was ze pas.... mis haar nu al verschrikkelijk. Zoals haar fokker al zei was het een heel bijzonder meisje.
Sterkte..........
Kan niet wachten.
Maar op het aanrecht eten jatten is niet echt de bedoeling lijkt me.
Pffff..
en morgen gaan we kijken voor een puppie, zomaar ineens op ons pad gekomen. Morgen kijken of er een klik is, en dan komt ze over 4 weekjes bij ons wonen.....en dan december de kittens als alles goed gaat....
Sushi is nogal lui en hij slaapt eigenlijk altijd uit tot een uur of 11... Heel af en toe (ongeveer 5 keer gebeurd) staat hij om half 6 aan de deur te krabbelen -hij slaapt in de huiskamer.
wat fijn voor haar zeg!
...en poes is vandaag naar de kater...
gefeliciteerd !!! 

, anders wil ik ook een Sphynx met blauwe ogen
dan gaat hij heel zielig ergens zitten.
Onze knullen zijn nadat ze nat zijn gespoten ook altijd erg zielig. Is gelukkig niet meer zo vaak nodig. Een duidelijke NEE, is tegenwoordig vaak genoeg. De aanhouder wint 
Ik ken dat, heel zielig ergens zitten als ze zijn natgespoten. Hopelijk hoef je het nog maar een enkele keer te herhalen. Toch blijft het aanrecht een aantrekkelijk iets
Het zijn wel aanhouders he wat betreft de slaapkamer, hopelijk leggen ze zich er een keer bij neer. En erg fijn dat de klimtoestanden over zijn!