Na even wachten was haar geduld op hahaha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:Ze is gechipt en geregisteerd... Zelfs nog dubbel gecheckt. Dat is wel gebeurd bij mojn noorse boskat... Nooit geregisteerd dus ook nooit gevonden. Nee helaas ze is niet gevonden.
Ik deel nu telkens op facebook. En ben vanmiddag gaan flyeren in de buurt wel wat reacties maar bleken andere katten te zijn ...
Samiyah schreef:Anne_mieke88 schreef:Ze is gechipt en geregisteerd... Zelfs nog dubbel gecheckt. Dat is wel gebeurd bij mojn noorse boskat... Nooit geregisteerd dus ook nooit gevonden. Nee helaas ze is niet gevonden.
Ik deel nu telkens op facebook. En ben vanmiddag gaan flyeren in de buurt wel wat reacties maar bleken andere katten te zijn ...
hoop houden hoor! Ik duim voor je!
Anne_mieke88 schreef:Dank jullie wel... We houden hoop en blijven zoeken.elke dag amivedi checken... Ja meer kunnen we niet doen
Ondertussen was ik zo hartverscheurend verdrietig dat mijn vriend het niet meer aan kon zien... Ook mijn andere poes was heel eenzaam. Dus hebben we de knoop doorgehakt en een coon kitten erbij gekocht.... Geen vervanging voor Musyc maar wel een beetje zalf op de wonden. En we vonden het veel te zielig voor Funky... Dus als musyc terug komt hebben we er drie... Waar er twee kunnen eten kunnen er ook drie eten
Meet Yazz: (zegt djes)
[ [url=m/8vStaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WNdvs8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p2oxg6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Funky is er nog niet helemaal blij mee... Maar dat komt nog wel...
[ [url=m/n3LBt8.jpg]Afbeelding[/url] ]