Vanaf 2015 is het de bedoeling om wat actiever te gaan showen, dit jaar alleen nog naar bleiswijk.
dit jaar mijn eerste nest leverkleurige flatcoateds gefokt en een teefje aangehouden in een gastgezin. met dit teefje probeer ik mijn eigen lijn te kunnen uitbreiden.
Nu nog wat ervaring gaan opdoen, zelf echt een uber beginner op het gebied van showen Met mams wel wat shows gedaan, paar U-tjes maar denk bij elkaar maar een show of 6 gelopen, dus niet super ervaren helaas.
Dit is het teefje (op de foto 6 weken, inmiddels een slungel van 13 weken)
Neej
Ik ga met deze naar bleiswijk ja Fleur zit zo slecht in dr vacht, dat ik dat echt niet aandurf.......... Ga dan met een vriendin, die ook net gestart is met showen.... 2 kneusjes bij elkaar haha
volgens mij ben ik er zondag!
essiesilly
Geplaatst: 23-09-14 15:17
Leuk met pupsel Nee dan zou ik lekker het geld in je zak houden Ah ok ik ook zondag wellicht met storm moet nog even inschrijven
Dit is Fleur op het moment.......vacht is echt drama, geen broekhaar meer (en daar had ze toch nog wel wat van voor de dracht) en een super super dun staartje.....
Ik denk dat ik haar weer mee neem naar arhnem volgend jaar.......
essiesilly
Geplaatst: 23-09-14 15:22
Haha ja ze worden volledig kaal na een nest leuk he hormonen :p
Och zo leuk........ sinds de dracht jat ze ook dingen van tafel. gisteren van de eettafel een zak hondenkoeken gejat...... nooit geweten dat ze van hoge tafels dus ook jat....
Maargoed, onderwerp show
Neej
Hier baal ik een beetje, halverwege september zou de ringtraining beginnen bij voldoende deelnemers, maar nog niks gehoord of er voldoende zijn. Als dat niet zo is, moet ik nog even contact opnemen met een andere club, alleen dat is zo'n rotstuk rijden 's avonds. Moet nu toch wel wat gaan doen, december de clubmatch.
Neej
Ja ik zou zeggen, kom bij ons, maar ons grotehondenuur is al behoorlijk vol en echt de ruimte om een dh vlotte tred vooruit te laten gaan hebben we ook niet....