Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Daphne__ schreef:Dat zeg ik toch?
Élk dier moet goed verzorgd worden, maar kijk alleen al naar de informatie die je kunt vinden over het houden van een konijn en van een kaaiman. Over dierenartsen die kennis hebben van het dier, etc etc.
Dát is het verschil. En als jij dat een dier kunt bieden, dan is er niks mis. Maar iemand die een konijn al geen fatsoenlijk leven kan bieden, kan dat al helemaal niet bij een dier als een kaaiman.
Fiffill schreef:Daphne__ schreef:Dat zeg ik toch?
Élk dier moet goed verzorgd worden, maar kijk alleen al naar de informatie die je kunt vinden over het houden van een konijn en van een kaaiman. Over dierenartsen die kennis hebben van het dier, etc etc.
Dát is het verschil. En als jij dat een dier kunt bieden, dan is er niks mis. Maar iemand die een konijn al geen fatsoenlijk leven kan bieden, kan dat al helemaal niet bij een dier als een kaaiman.
Ja, maar hier in het topic werd gesuggereerd dat kaaimannen helemaal maar geen huisdieren waren.
Wat jij zegt zei ik toch ook al de hele tijd
daffene schreef:Had hem ook al in een ander topic geplaatst, maar ik dacht dat hij hier ook wel gepast zou zijn![]()
0.1 bumblebee
[ Afbeelding ]
Leffroi schreef:Fiffill schreef:Ja maar kom op, die mensen heb je er bij elke diersoort tussen zitten dus waarom zou je ineens geen kaaiman kunnen houden dandan kun je dat wel over elke diersoort gaan zeggen. Waarom wel een kaaiman en geen slang van 3 meter? Of een gigantische leguaan? Of een grote papegaai? Of....
Een kaaiman heeft een dergelijk grote ruimte nodig die een slang niet nodig heeft. Kaaimannen zijn actiever, veel actiever dan slangen. Het feit alleen al dat er een kaaiman in een klein terrarium/ aquarium zit gepropt bij een dierenwinkel nota bene, zegt mij al genoeg. Niet iedereen die een kaaiman wil, heeft er een dergelijke ruimte voor over, maar neemt het toch, omdat het ''stoer'' is (mening van enkele schoolgenoten die zelf ook een kaaiman hebben gehad. Het is stoer.. maar oh jee, ze worden nu toch wel heel groot).
Citaat:wij verwachten binnenkort al de eerste babyboa's
dynamiek schreef:Citaat:wij verwachten binnenkort al de eerste babyboa's
Oja welke soort?
Wij hebben nog 5 boas (keepers) de rest van onze (20 stuks) collectie hebben we allemaal verkocht prijs die we ervoor kregen was echt om te janken, nog geen 100 euro voor volwassen boas.
Onze motley albino is druk aan het paren met de 2 squaretailboavrouwen, mij benieuwen wat daar uit gaat komen.