Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:Ik vind ze ook niet extreem groot hoor!
Maar ik hou ook wel van een beetje formaat.
Skippy01 schreef:@warboel haha, saluki zijn inderdaad wel next level ja. Absoluut prachtig, maar die Oosterlingen zijn wel echt anders dan westerse windhonden!
@detroit ow, Heerlijk, het genieten kan beginnen (en het harde werk, maar laten we focussen op het genieten)
@kimD ja waslijst aan kwaaltjes inmiddels, oud worden ze meestal ook niet en ze vreten in hun eentje wat een roedel beagles op een jachtdag eet... Maar ze zijn wel mooi![]()
Qua geur: de echte korte kortharen ruik je meestal nauwelijks. Maar ruwhaar, langhaar, halflang haar... Als het nat is, ruik je het en als het droog is en goed onderhouden nauwelijks. De meeste honden die je structureel ruikt, krijgen slecht voer of hebben gezondheidsissues (wat bij een Ier dan wel weer logisch klinkt, gezien die waslijst aan issues)
Nayomie schreef:Bonzo, bestaat dat nog?
kiwiwitje schreef:Grappig dat je dat zegt Skip!
Ik heb vorig weekend bezoek gehad voor kennismaking ivm de pups..
Dat meisje stuurde een appje toen ze thuis was, dat ze zo verbaasd was dat t bij ons niet naar hond rook en onze honden ook niet.
Ik was echt verbaasd![]()
Boellie ruik je wel eens. Maar t is een intacte reu, die hebben vaak wat meer geur. Maar dan was ik hem of laat ik hem zwemmen en dan is t meestal over.
Skippy01 schreef:kiwiwitje schreef:Grappig dat je dat zegt Skip!
Ik heb vorig weekend bezoek gehad voor kennismaking ivm de pups..
Dat meisje stuurde een appje toen ze thuis was, dat ze zo verbaasd was dat t bij ons niet naar hond rook en onze honden ook niet.
Ik was echt verbaasd![]()
Boellie ruik je wel eens. Maar t is een intacte reu, die hebben vaak wat meer geur. Maar dan was ik hem of laat ik hem zwemmen en dan is t meestal over.
Haha, nu wil dat meisje zeker een pup, als ze niet stinken![]()