Moeten er wat voor over hebben haha.
Ohh daar heb ik photofiltre voor, voor de lijntjes enzo haha. Dus komt goed haha.
Ahh leuke foto’s!
Haha die laatste, geloof wel dat ze t zat was ja haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXutopiaXx schreef:Ohh! Hoe komt dat dan?! En zit ie nou in d'r nekkie? Fijn dat je zo snel terecht kunt!
Ik bewerk in Lightroom MoppieFilou, niet gratis helaas (wel als je een slimme downloader kent), maar je kan er zóveel mee.. Normaal fotografeer ik vooral paarden, ook een tijdje in opdracht gedaan, maar geen tijd meer voor. Dus voor nu alleen mijn eigen paarden, mijn trainingspaarden en de rest van de beestenboel haha
En nu dus voor 't eerst geprobeerd met de konijntjes! Beetje op Pinterest gekeken voor inspiratie qua achtergrond, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit haha. Maar alles dus autodidact en voor de lol/hobby
Maar inderdaad jolmer, mijn vriend vindt er ook helemaal niets aan
jolmer20 schreef:Haha wie weet! Keertje na corona meeten met zn allen haha.
jolmer20 schreef:De 3e is de kleinste, zat achterin.
Ik heb Donder moeten laten inslapen.
Er zaten uiteindelijk 5 grote, losse abcessen. Kosten zouden op kunnen lopen tot de 700 euro, zonder zekerheid dat het wegbleef. Ze zei ook, als het zo snel groeit, kan je bijna wel zeggen dat het toch iets anders is..
Ben kapot. Mijn arme moppie
jolmer20 schreef:De 3e is de kleinste, zat achterin.
Ik heb Donder moeten laten inslapen.
Er zaten uiteindelijk 5 grote, losse abcessen. Kosten zouden op kunnen lopen tot de 700 euro, zonder zekerheid dat het wegbleef. Ze zei ook, als het zo snel groeit, kan je bijna wel zeggen dat het toch iets anders is..
Ben kapot. Mijn arme moppie
xXutopiaXx schreef:Ik bewerk in Lightroom MoppieFilou, niet gratis helaas (wel als je een slimme downloader kent), maar je kan er zóveel mee.. Normaal fotografeer ik vooral paarden, ook een tijdje in opdracht gedaan, maar geen tijd meer voor. Dus voor nu alleen mijn eigen paarden, mijn trainingspaarden en de rest van de beestenboel haha
En nu dus voor 't eerst geprobeerd met de konijntjes! Beetje op Pinterest gekeken voor inspiratie qua achtergrond, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit haha. Maar alles dus autodidact en voor de lol/hobby