Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mkango schreef:Lukasje schreef:Badderende catharina's?Mijn bourkes en catharina’s gaan dus ook in het drinkenbakje badderen. In de zomer zet ik al eens een schaal met water op de bodem maar nee hoor, de drinkbak is veel aantrekkelijker!De mijne willen alleen maar gebadderd worden. Door mij. Met een plantenspuit.
Cayenne schreef:Whahahaha!Die zag ik ook niet aankomen aangezien je zei dat
hijzij zo macho doet!
Een heel goed fluitende dame dan?
Het komt heel soms voor, dus dan heb jij net die ene uitzondering
eclair98 schreef:Met Takkie is momenteel niks te beginnen. Als je haar op je vinger laat stappen, vliegt ze binnen een paar tellen weg en gaat ze op de kooi zitten. Ook zit ze graag op de tafel aan de snoeren van m'n vader zijn laptop te trekken en de planten missen ook een paar hapjes.
We proberen haar lekkere dingen te geven als ze bij ons zit maar dat lijkt haar weinig te doen
Meliaforever schreef:Succes ermee! Heel vervelend.
Molly er voor het eerst er even uitgehaald. Ze heeft een paar rondjes gevlogen en lekker even op de speeltuin gezeten. Daarna op laten stappen op een stokje en weer in de kooi gezet.![]()
[ [url=m/zPF2BV.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Ollie er ook even uitgehaald. Die heeft alleen in de speeltuin gezeten en even aan me fotolijst gehangen. Maar nog geen rondje gevlogen haha.
[ [url=m/F1G3NO.jpg]Afbeelding[/url] ]