Ik heb toen ook niet het hok grondig schoongemaakt, ging gewoon goed.
Hoe is het met oma eoweyn?
Heerlijk stel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiVa schreef:Wanneer merk je dat ze zwanger?
Wat is het 'nestel' gedrag/ gedrag voor ze gaat werpen?
Voorzien van nestmateriaal? Zoja wat is het beste?
Moet ik speciaal voeding voorzien voor moeder konijn? En wat voor de baby's..
1x de kleintjes er zijn, waar moet ik extra op letten?
....
MoppieFilou schreef:Vind het idd ook lastig om te weten wie wat eet, maar hier vliegen ze er meteen op af en omdat ze alleen 's morgens en 's avonds een eetlepel krijgen blijf ik er soms even bij, en eigenlijk eten ze allebei wel evenveel hoor. En eigenlijk is hooi het belangrijkste dus als ze dat eten is het goed
.
Shivatjuh01 schreef:Die van mij krijgen waarschijnlijk ook niet meer dan een eetlepel per konijn per dag. Misschien een klein beetje meer. Maar de voorgeschreven hoeveelheid worden ze dik van hier.
Naar mijn mening mogen ze meer hooi eten dan die twee balletjes. Ik geen hier soms zelfs geen brok als ze weinig hooi eten.
kusvoorjou schreef:Shivatjuh01 schreef:Die van mij krijgen waarschijnlijk ook niet meer dan een eetlepel per konijn per dag. Misschien een klein beetje meer. Maar de voorgeschreven hoeveelheid worden ze dik van hier.
Naar mijn mening mogen ze meer hooi eten dan die twee balletjes. Ik geen hier soms zelfs geen brok als ze weinig hooi eten.
Die balletjes zitten altijd vol hoor......
kusvoorjou schreef:Ik vul ze sochtends en savonds!
Coconut schreef:Iemand tips?
De helft van mijn ren is overdekt, plus nog een mogelijkheid om te schuilen in een grote kist.
Mijn voedster heeft nu de halve dag buiten gezeten in de stromende regenZe is echt kletsnat.....
Ze wordt door mijn mannetje ook niet weggejaagd uit een schuilplek o.i.d. Die twee zijn hartstikke dol op elkaar.
Wat te doen? Hele ren maar overdekken of is het niet erg dat ze zo nat is?