Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:50

Konstantine schreef:
Die oooooooren <3 En wat wordt 'ie groot!
Hij is een Oud Duitse herder toch? Wij zitten op les met een teefje van dezelfde leeftijd, maar die is zo groot nog niet hoor. :P

Hier worden speeltjes ook vakkundig ontleed, dus als iemand tips heeft hoor ik het ook graag :+

Hahaha ja hij heeft ook nog zoveel pluis bij zijn oren, heel erg schattig. <3
Hij is inderdaad een Oud Duitse herder :j nu blijven teefjes wel wat kleiner, maar heb wel het idee dat hij echt een flinkerd gaat worden eenmaal uitgegroeid. We zijn inmiddels op een punt dat de meeste mensen toch maar een stapje opzij zetten ipv op hem duiken omdat hij zo schattig is.
Vorige week ontzettend woorden gehad met mensen. We waren aan het wandelen en ineens kwamen er 2 loslopende honden luid blaffend aangerend en wilden vol op Snuf duiken, eigenaren nergens te bekennen. Gelukkig was mijn vriend er ook, dus we konden hem samen blokkeren van die andere honden. Uiteindelijk kwam er een man aangefietst, die amper moeite deed om ze bij hem te krijgen. Dus mijn vriend heeft goed van zich afgesnauwd. Maar die man was heel laconiek “er is toch niks gebeurd?” Nee gozer, je hebt je honden aangelijnd te houden als ze zo op andere honden afstormen. _-:(
En hij heeft een nachtje bij mijn schoonmoeder gelogeerd. Hij is inmiddels te groot om met haar hondje te spelen. Doet wel heel voorzichtig en lief, maar hij sloeg speels een poot op haar rug en dat gaat al niet meer. Dus ze was continue aan het puzzelen hoe ze het met die 2 honden moest doen. Vervolgens is hij ook tegen de hordeur aan gaan hangen, waar hij gewoon doorheen kwam en wilde vervolgens in huis met de kinderen van mijn vriend zijn broer spelen, maar die vonden hem eng omdat hij zo groot is. Voorlopig doen we dat maar niet meer. := Hij zou daar in oktober ook een nachtje heen gaan tijdens de bruiloft van mijn vader, maar we nemen hem maar mee en gaan tussendoor elke keer even naar mijn vaders huis.

Ohhh ik ga even naar die speeltjes kijken! Hij heeft hier ook alleen maar speelgoed als we erbij zijn, maar ik kan het niet voorkomen dat er niks sneuvelt. Is ook niet erg, maar het zou leuk zijn als iets langer dan een dag meegaat. Piepertjes trekt hij gelukkig nergens uit, dat valt me nog heel erg mee.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:15

Hier overleven de speeltjes van k ong de scherpe tandjes. Gelukkig is hij nu aan het wisselen en hoop ik op wat minder scherpe nieuwe exemplaren.

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 8 min geleden

Wij genieten van een week strand en waaien lekker uit. Het weer valt gelukkig reuze mee op hier en daar een buitje na. Het is genieten en Bonne is helemaal blij weer.

Qua hufterproef speelgoed (voor onze mechelaar) hebben we voornamelijk Kong. Die houden het echt heel goed uit. Kong heeft meer speelgoed dan alleen die bekende rubberen speeltjes.