Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Hoe oud is je pup? En zit hij in de bench of loopt ie los? Heb je een vaste routine als je weggaat waarbij je merkt dat je hond in de stress schiet?
Ik zou sowieso beginnen met een camera kopen.
Kaus schreef:Heb je de bench vaker dicht als je er wel bent? Lastig hoor... Je zou eens voor je huis kunnen gaan zitten als zij denkt dat je weg bent. Dan kun je horen wat ze doet. Het kan natuurlijk dat ze maar eens per uur even gilt en je buren zeggen dat ze het constant doet (maakt het niet minder vervelend). Ik zou eerst even uitzoeken wat ze precies doet.
LieveLoes schreef:Kaus schreef:Hoe oud is je pup? En zit hij in de bench of loopt ie los? Heb je een vaste routine als je weggaat waarbij je merkt dat je hond in de stress schiet?
Ik zou sowieso beginnen met een camera kopen.
Ze is 15 weken en zit in de bench. Geen heel vaste routine. Tas pakken em sleutels en weg wezen. Het vreemde is dat ze wel stil is als we thuis komen.
Anna79 schreef:Onze Mila is alweer 9 maanden. Een heerlijke hond, heel gemakkelijk, al begint ze wel wat te puberen![]()
Ik vroeg mij af wanneer ik kan gaan fietsen met haar. Vanaf een jaar? Of kan het aanleren nu al wel... Ik wil sowieso zo'n speciale stang aan de fiets. In een rustige draf lijkt het me een mooie rechtlijnige belasting. Niet te lang achter elkaar en het moet natuurlijk wel wat koeler zijn. Ik ben benieuwd of jullie al eens gefietst hebben met de hond.
Hier onze Mila![]()
[ [url=m/oibdPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anna79 schreef:Bedankt allemaal voor jullie adviezen. Mila Aussie is ook echt een knapperd!!! Het zit vast in de naam![]()
Ik ga er nog even over nadenken hoe en wanneer ik het ga doen. Mila heeft veel jachtinstinct, dus het moet wel veilig zijn. Ik ga ook nog even met de dierenarts overleggen, ze heeft namelijk 1 achterpoot, die iets naar binnen staat. Het is maar een fractie, toen ze laatst nat was van het zwemmen en ik achter haar liep viel het me op. Ook galoppeert ze vaak overkruist.
Zoe_97 schreef:Heb niet alles gelezen want ik ben op show in Luxemburg momenteel.
Als je twijfelt over de stand van je hond kan even laten checken idd geen kwaad.
Franse stand is inderdaad naar buiten gedraaid.
Hier heb ik een nieuwe kampioen. Aelyn behaalde een eerste plaats excellent en werd beste jeugd vak het ras. Ze is nu Luxemburgs jeugd kampioen!
Kaus schreef:Oh ik dacht dat je inderdaad met de poten naar binnen bedoelde als in met de hakken. Als het niet rechttrekt zou ik haar wel even langs de DA doen. Je kan er beter vroeg bij zijn als er iets gecorrigeerd moeten worden.