Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Welke heb je op 't oog?!
Foto's maken is zo leuk.. het nabewerken wat minder
Gaat altijd zóveel tijd in zitten
En wat een sukkels dat je ze weer hebt mogen vangen haha..
Kostte al genoeg tijd en morgen weer werken

Maar zou het zonde vinden als z'n karakter veranderd... 
Hij zit alleen door chronische ziekte dus daarvoor was het niet nodig, maar ik werd gek van zijn hormonen. En hijzelf waarschijnlijk ook.
En positieve verhalen over castreren, gelukkig
Dat sproeien is wel iets wat ik kan missen als kiespijn, wat is dat goor
Dus goed om te weten 

Ben benieuwd wat voor foto's je ermee maakt! 
Maar ondertussen ben ik er dan ook altijd uuuuren mee bezig, tot frustratie van mijn vriend
Vind het soms nog wel 's leuk om iets anders uit te proberen, zoals met de foto's van Choco nu.. vind mijn foto's vaak heel 'hard', dus wilde nu iets zachters uitproberen, even op YouTube gekeken en dit geprobeerd haha
. Morgen worden Lilly's snijtanden ook verwijderd. Is Tarzan nadien meteen beginnen eten of heb je hem in het begin wat moeten helpen? En had hij meteen door hoe hij moest eten zonder snijtanden?

), maar je kan er zóveel mee.. Normaal fotografeer ik vooral paarden, ook een tijdje in opdracht gedaan, maar geen tijd meer voor. Dus voor nu alleen mijn eigen paarden, mijn trainingspaarden en de rest van de beestenboel haha
En nu dus voor 't eerst geprobeerd met de konijntjes! Beetje op Pinterest gekeken voor inspiratie qua achtergrond, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit haha. Maar alles dus autodidact en voor de lol/hobby 
In welke winkel werk je in R'dam? Kom oorspronkelijk uit Spijkenisse, dus heb ook genoeg tijd in R'dam doorgebracht haha. Naar mijn weten kan Lightroom overal op draaien ja... ik heb zelf een Windows-pc, dus daar sowieso op.
Hier met 7 paarden, 4 konijnen, 2 katten en een hond superscherp op alle gedragingen, en dan nog heb je soms dat iets niet gelijk opvalt, of dat je het inderdaad gewoon een keer een paar dagen mist... en da's echt vreselijk..
Maar jij was er nog hartstikke snel bij
Alle konijnen-gekkies bij elkaar.. Ik stel wel voor om dan af te spreken bij laughterline

Met d'r mooie overwegend witte vacht, zijn die misschien wel heel licht geworden