Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gister avond nog zeker 40 stuks zwemmend kroost. Nu nog maar 4 of 5. Geen idee wat er vanacht gebeurt is. Maar baal er wel van..Renee_S schreef:Hier helaas ook slecht nieuwsgister avond nog zeker 40 stuks zwemmend kroost. Nu nog maar 4 of 5. Geen idee wat er vanacht gebeurt is. Maar baal er wel van..
Plutter, sneu is dat he. Hadden wij met onze congo zalmpjes. Een vrouwtje als enige over. Toch maar 4 bijgehaald, ze is weer helemaal happy nu
wend2009 schreef:Renee_S schreef:Hier helaas ook slecht nieuwsgister avond nog zeker 40 stuks zwemmend kroost. Nu nog maar 4 of 5. Geen idee wat er vanacht gebeurt is. Maar baal er wel van..
Plutter, sneu is dat he. Hadden wij met onze congo zalmpjes. Een vrouwtje als enige over. Toch maar 4 bijgehaald, ze is weer helemaal happy nu
Ik durf niet te kijken hier zitten we nu rond de magische 3 weken
Tot nu toe 3 uitval van de 25 a 30.
De vorige keer alle 18 dood.

Renee_S schreef:Hier helaas ook slecht nieuwsgister avond nog zeker 40 stuks zwemmend kroost. Nu nog maar 4 of 5. Geen idee wat er vanacht gebeurt is. Maar baal er wel van..
. Aantal vissen met schade waaronder de prachtige staart van mn grote mbu
. Groeit allemaal wel weer dicht maar dat duurt een 2 maanden.
. De rogjes hadden ook beide al een perforatie gaatje en het laat zich wel raden wie daar dan de oorzaak van was......

Het is eigenlijk meer de hobby van mijn vriend hoor, maar ik vind het ook heel leuk!
. We hebben nu ook eindelijk gelegenheid voor wat meer vissen / iets grotere soorten. We gaan binnenkort bij de aquariumzaak om tafel wat kan/wat we willen qua planten en vissen. Ik denk dat het heel mooi gaat worden en absoluut een verbetering.