ja de bovenkant van de kattenbak is dus kapot weet niet meer hoe dat gebeurd is maar zal als ik weer geld heb ( klinkt zo rot haha ) ff een nieuwe kopen.
Ja, en mijn kater heeft dan lange haren, daar blijft het dan soms inhangen, heel het huis door. Zo'n matje helpt dan amper. ochja we nemen het er graag bij
Oh ja hier ligt door hele huis heen hoor, nu hadden we alle kattenbakken in 1 kamer staan, schelt een hoooop! Nu Fiddie blind is hebben we er maar 1 in de woonkamer gezet voor de zekerheid, maar een matje helpt 0,0.
Ariannee
Geplaatst: 08-07-16 16:17
even een vraagje. Hoeveel keer per dag/per week geven jullie natvoer?
Mandyy
Geplaatst: 08-07-16 16:17
Hier ligt het ook altijd overal. Regelmatig de bezem/stofzuiger extra pakken.
Mioux
Geplaatst: 08-07-16 16:46
Ariannee schreef:
even een vraagje. Hoeveel keer per dag/per week geven jullie natvoer?
Hier krijgen ze elke dag theelepeltje nat voer, wel 1 met zoveel mogelijk vlees.
Bezem doe ik wel regelmatig, stofzuigen om de dag, als ik een betere stofzuiger zou hebben zou ik elke dag ook niet zo erg vinden denk ik. Willen nog is een Dyson aanschaffen.
Wij geven eigenlijk geen natvoer meer sinds ze onbeperkt op brok staan, op het moment wel elke dag omdat Fiddle der medicijn op een volle maag moet krijgen.
Anders misschien 1x in de 2-3 weken voor de lekker.
Froukje
Forever young
Geplaatst: 08-07-16 17:06
2x per dag een half zakje per keer en als Milou echt de hele dag weg geweest is krijgt ze 's avonds een heel zakje.
Ze is nu zó ontiegelijk mager dat ik liever wat meer natvoer voer om te zorgen dat ze iig op gewicht blijft. Brokken raakt ze namelijk niet aan overdag, want die staan boven. En ze is of beneden of buiten dusja.
'S winters moeten ze het wel doen met maar 1x daags een half zakje, anders worden ze weer te dik