Puppy erbij 2018

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLaraaj

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 18:08

Mijn collega heeft 2 jaar geleden een husky uit het asiel gehaald. Werd ze vorige week gecontacteerd. Blijkt een husky te zijn met vele internationale titels uit polen die hier in belgië op show was weg gelopen. Gokker had haar gevonden via chipnummer :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 18:14

xLaraaj schreef:
Mijn collega heeft 2 jaar geleden een husky uit het asiel gehaald. Werd ze vorige week gecontacteerd. Blijkt een husky te zijn met vele internationale titels uit polen die hier in belgië op show was weg gelopen. Gokker had haar gevonden via chipnummer :)

Wauw. Wat fijn ook voor die mensen dat de hond terecht is en fijn bij ieman binnen gezeten heeft en dus nog leeft.

Wat heftig van de vermiste hond in zweden!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 18:14

Leuk zeg :D er zitten vaak veel husky's in het asiel omdat mensen niet nadenken over wat voor ras ze in huis halen!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 18:17

Waar heb je die nylabone melk smaak vandaan?

Oh dat lijkt me al zo rustgevend als de hond in ieder geval gevonden blijkt te zijn.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 18:21

StonedRomy schreef:
Waar heb je die nylabone melk smaak vandaan?

Die komt van van Cranenbroek.

Het hondje is wel al een paar keer gespot naar wat ik begreep. Heftig hoor als eigenaar.. ;(

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 18:37

xLaraaj schreef:

Oh bijzonder.. in ieder geval fijn voor de fokker dat die weet dat de hond goed zit. Of wilde die de hond eigenlijk terug? :')

Mijn teckel is ook op straat gevonden, die had alleen wel een chip die op de naam van de fokker nog stond.. Die wist niet van wie ze nu was en wilde haar niet terug hebben, jaja.... :( Ze was toen pas 5 maanden.
Had ik even geluk, al bijna 9 jaar het leukste teckeltje ooit <3

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 18:46

Nou was van een nieuwe bloedlijn en dus hoopte ze dat hij nog intact was maar neen .. :P

Wij hebben ook zo’n nylabone botje met kipsmaak. Ze was er dol op!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 19:18

Oké nog een irritante vraag van mijn kant uit, maar ik ben al maanden opzoek naar een documentaire. Ging over een groep wolven in een onderzoekspark waarvan 1 van de wolven een nest kreeg en het gehele gedrag van de welpen werkt bestudeerd.

In dat park hielden ze ook verwilderde honden, wilde honden etc. Was een Duitse documentaire en een Duits park. Wilde hem aan mijn moeder laten zien voor ze haar pup krijgt, maar dan moet ik hem wel vinden :=

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 19:34

:Y)
Afbeelding

Vreselijk leerzame clubmatch gehad, 3 rondjes gelopen en bij het eerste rondje 4e geworden omdat ik geen diskwalificatie fouten had gemaakt en de andere 6 wel. Tweede rondje super lekker gelopen en de laatste ronde was ineens met sprongen, tunnels EN kattenloop en schutting maar dat deed ze ook echt prachtig <3
De laatste was ik wel uitgesloten met de 2e sprong omdat ze hem van de verkeerde kant nam, maar wat ben ik trots. 100+ seconden te traag iedere keer maar wel elke keer bij mij terug en alle toestellen genomen :D Gecombineerd rondje 2 en 3 was ik zelfs nog 7 vd 10.
1e keer dat ik haar los mee nam door een parcours. Pas 4 lessen gehad en 4,5 maanden oud.
Tophond *\o/*

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 22:33

Met veel spijt ga ik de combi die ik op het oog had toch aan me voorbij laten gaan. Dus mijn zoektocht is weer begonnen naar een combi.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 22:36

Zoe_97 schreef:
Met veel spijt ga ik de combi die ik op het oog had toch aan me voorbij laten gaan. Dus mijn zoektocht is weer begonnen naar een combi.

Ow wat jammer! Hoe komt het dat je dat hebt besloten?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 04:26

Zoe_97 schreef:

He wat jammer. Zit er toch net niet tussen wat je zoekt?

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 07:15

Wat balen voor wie zijn hond verloren is in Zweden... ergste nachtmerrie!

Nog geen ervaring met botjes en dergelijke hier, had het even opgezocht en ziet er wel interessant uit!

Wow! Mooie poedel gespot. Wat is ze leuk!

Wat jammer Zoe. Hopelijk vindt je een nieuwe combinatie.

Ik ga donderdag weer naar Troy kijken! Zin in!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 08:51

Leuk galaika! Daar heb je vast zin in!

We hebben bericht van de loopband. Ze verwachten hem over 1,5 week af te hebben! Yay!
Chick vannacht beetje ziek geweest. Dus de halve nacht met haar bezig geweest. Maar gelukkig hebben we beide vanaf 06.00 tot 08.30 ongeveer geslapen. ( chick en ik)Dus zo maar eens kijken hoe het er voor staat.

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:32

Azmay schreef:
[ [url=m/ZmXV4W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vreselijk leerzame clubmatch gehad, 3 rondjes gelopen en bij het eerste rondje 4e geworden omdat ik geen diskwalificatie fouten had gemaakt en de andere 6 wel. Tweede rondje super lekker gelopen en de laatste ronde was ineens met sprongen, tunnels EN kattenloop en schutting maar dat deed ze ook echt prachtig <3
De laatste was ik wel uitgesloten met de 2e sprong omdat ze hem van de verkeerde kant nam, maar wat ben ik trots. 100+ seconden te traag iedere keer maar wel elke keer bij mij terug en alle toestellen genomen :D Gecombineerd rondje 2 en 3 was ik zelfs nog 7 vd 10.
1e keer dat ik haar los mee nam door een parcours. Pas 4 lessen gehad en 4,5 maanden oud.
Tophond *\o/*

Wow, geconcentreerde pup heb je!

Dat dit mag bij jullie op de club, bij ons mag agility pas vanaf 12 maand. Alleen omdat ik ook loop met Zig en hij mee is, mag hij soms door een tunnel. AJ is 8 maand, maar ik zou hem nu echt niet een heel parcours door krijgen, is hij veel te druk en afgeleid voor :').

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:38

ZoZenn schreef:
Azmay schreef:
[ [url=m/ZmXV4W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tophond *\o/*

Wow, geconcentreerde pup heb je!

Dat dit mag bij jullie op de club, bij ons mag agility pas vanaf 12 maand. Alleen omdat ik ook loop met Zig en hij mee is, mag hij soms door een tunnel. AJ is 8 maand, maar ik zou hem nu echt niet een heel parcours door krijgen, is hij veel te druk en afgeleid voor :').

Ze was soms wel eventjes weg :')
Ben ook gewend dat agility pas met 1 jaar mag, maar normaal liggen de balkjes op de grond. Met de wedstrijd lagen ze geloof ik op het laagste wat de staanders konden zodat ze wel eraf konden vallen.
Viel me reuze mee hoe goed ze mee liep, was al tevreden geweest met 2 keer tussen de staanders door en misschien een tunneltje :Y)

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:43

ik zou de wedstrijd hebben laten gaan, vind het te belastend voor een jonge pup. Elin doet nu puppybehendigheid maar is niet meer dan een tunneltje racen, wacht en release, sprongetje zoeken (lat op de grond) en van mij weg leren gaan/sturen.

wel fijn dat ze het zo goed gedaan heeft!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:50

XxDiandraxX schreef:
ik zou de wedstrijd hebben laten gaan, vind het te belastend voor een jonge pup. Elin doet nu puppybehendigheid maar is niet meer dan een tunneltje racen, wacht en release, sprongetje zoeken (lat op de grond) en van mij weg leren gaan/sturen.

wel fijn dat ze het zo goed gedaan heeft!

Ik heb wel getwijfeld en besloot te gaan en voor de ervaring mee te doen. Als ze er wat moeite mee zou hebben zou ik gewoon fijn stoppen. Ze deed het alleen zo fantastisch dat ik door ben gegaan, tussen de rondes door kon ze elke keer een uurtje snoezen wat ze ook echt wel deed. Heel relaxed hondje.
Nou mag ze het inderdaad weer een driekwart jaar met balkjes op de grond doen :Y)

Lijkt me trouwens echt een nachtmerrie je hond kwijt te zijn, laat staan in een vreemd land :x

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:20

Ok, deze moet ik echt even delen hoor:
Afbeelding

Kijk die grijns dan toch <3

Dit was vandaag nadat ik Marley had opgehaald uit de dagopvang, waar hij voor het eerst was. Ik heb me er zo druk om gemaakt van tevoren maar dat was dus zo onnodig! Hij heeft het erg leuk gehad en het geeft mij rust, dat ik hem lekker dicht bij mijn werk heb zitten en dan uit werk dus nog even lekker een rondje door het bos kan met hem. Zo fijn! Hij gaat om de week 3 dagen daarheen en ik verwacht dat hij dat helemaal niet erg vindt! Ze zijn helemaal weg van hem daar en omdat hij zo dol is op mensen en andere honden heeft hij mij geen moment gemist volgens mij....

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 21:26

Ahhhw dropje! Wat fijn datie het zo goed naar zn zin gehad heeft!

Chick gaat wel beter. Ze is weer haar blije drukke zelf. Helaas zag ik net met uitlaten dat haar poep nog niet geweldig is. Dus hopelijk aankomende nacht een rustige nacht.. heb voor de zekerheid heel haar bench vol gelegd met puppytrainers voor als er toch een ongelukje gebeurd. Straks nog een keer extra uitlaten.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:37

Ow wat is Marley toch leuk.. :9

Succes vannacht met Chick, ik hoop dat het een rustige nacht zal worden voor jullie beide!

Ow nog 4 nachtjes en dan mag ik dit dametje gaan ophalen.. <3

Afbeelding

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:39

Fijn dat het met Chick beter gaat!

En dat Marley het zo goed doet op de opvang, lekker dat je daarna nog met hem het bos in kan.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 21:47

Thnx diandra! Voor nu is ze boos op de puppytrainers. Die liggen helemaal niet lekker! :')
Dus ze heeft een hoekje vrijgemaakt om te kunnen liggen.

Ohh aftellen! Ik ben heel benieuwd hoe Elin reageert.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:47

Wat een leuke hond marley. Kan geloven dat je daar elke dag mee moet lachen.

Ik kan je ongeduld voelen diandra :D

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:50

xLaraaj schreef:
Ik kan je ongeduld voelen diandra :D

Ik kan niet wachten.. Kunnen we de klok vooruit draaien??

Over de reactie van elin maak ik me niet zo druk, die vind alles leuk. Meeko (de jack russel) daarintegen....