Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Team van wat? Ik heb niks gehoord over iets in Zweden.
Wij zijn vandaag weer wezen drijven. Komen steeds dichter bij einde van het seizoen dus zo vaak als we kunnen maar![]()
Vind het erg grappig te zien hoe rastypisch ze zijn. Dundy valt de stok waarmee je stuurt aan en Dexter vindt voornamelijk zichzelf belangrijker dan dat hij mijn commando's vindt. Maar ze doen het zo goed
StonedRomy schreef:Zweden is inderdaad een vervelend land om je hond kwijt te raken. Hopelijk vinden ze de hond snel!
Oké iemand ervaring of ideeen bij nylabone? Heb er in Amerika al bij staan kijken, maar ‘ vertrouw ‘ het niet. Kan nooit gezond zijn om zo’n synthetische stof in je lichaam te krijgen als hond.
Maar mijn akita moet iets hebben om op te kauwen waar ze geen allergieën voor heeft. Zalm euhm, is niet echt hard genoeg.
KimD schreef:StonedRomy schreef:Zweden is inderdaad een vervelend land om je hond kwijt te raken. Hopelijk vinden ze de hond snel!
Oké iemand ervaring of ideeen bij nylabone? Heb er in Amerika al bij staan kijken, maar ‘ vertrouw ‘ het niet. Kan nooit gezond zijn om zo’n synthetische stof in je lichaam te krijgen als hond.
Maar mijn akita moet iets hebben om op te kauwen waar ze geen allergieën voor heeft. Zalm euhm, is niet echt hard genoeg.
Mag ze ook geen gewei?
KimD schreef:KarmaChansy schreef:ik ga eens neuzen in het nieuws ik heb er helemaal niks van gelezen
edit: ik kan echt helemaal niks vinden
Is in Kristianstad, ze is bij de arena verloren. Daar staan vallen en op zoek met ID dogs, vrijwilligers etc. Zou ook op de lokale radio zijn geweest.
KarmaChansy schreef:KimD schreef:
Is in Kristianstad, ze is bij de arena verloren. Daar staan vallen en op zoek met ID dogs, vrijwilligers etc. Zou ook op de lokale radio zijn geweest.
Ik heb het nu inderdaad gevonden in het lokale nieuws daar, echt verschrikkelijk om je hond kwijt te raken, een vriend zijn hond is ook weg, nooit meer gevonden (weg in de bossen)