. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.

. Bedankt voor de tip
. Nu nog een mengeling van hun oude voer en het nieuwe. Maar het is eigenlijk bijna alleen nog maar het nieuwe voer. Gewoon een gemengd voer van de supermarkt
. Maar we zijn sowieso van plan om over te stappen op gewoon biks. Maar het probleem bij Lou is dat hij zelfs dit voer amper eet. Hij eet wel hopen hooi en koekjes en groenten gaan er ook wel in
.
. Maar haar kop valt nog wel mee hoor
. Je had Moppie moeten zien, die zijn kop stond bijna horizontaal
. Is gelukkig in de loop der jaren weer helemaal opnieuw recht gegroeid.
.
. Kan ik nog iets meer doen of laat ik ze nu best gewoon met rust?
. Lilly moet er niets van weten, maar Lou ligt er graag met zijn voorpootjes op
.
Dan maar vaak de tegels natspuiten
.
En Floki al helemaal. Die zit nu nog binnen ivm de operatie, maandag mag ze weer naar buiten bij Sproet in gelukkig.
.
Lou is blijkbaar niet te dun, hij is gewoon een fijn ventje. En naarmate hij ouder wordt zal hij wat dikker worden. De vaccinaties zijn ook in orde. Weten jullie hoe lang het duurt voor ze beschermd zijn? En als laatste zijn de teken helemaal geen teken !
Wrs hadden ze gewoon een klein wondje waar een korstje op groeide. Dus hier een blij baasje
.
. Ze kunnen sowieso pas ten vroegste binnen een week in de buitenren. En zonder voldoende bescherming vertrouw ik dat sowieso toch niet, er zitten hier nogal eens ratten of muizen
. Dus het komt goed uit
.
. De konijntjes zijn nu dus 9 weken oud en ingeënt tegen onder andere RHD2. Ik heb op internet gelezen dat bij konijnen jonger dan 10 weken een booster nodig is na zes weken bij een bepaald "merk". Klopt dit of niet en als het klopt, is het dan nodig om ze te "boosteren" als ze negen weken oud waren bij de vaccinatie?
. Vanaf wanneer zetten jullie de jonge konijnen apart tot ze gecastreerd en gesteriliseerd zijn? 

.
. Het was nu wel niet de DA die we normaal hebben maar een nieuwe die ons geholpen heeft. Maar die zou dat toch ook moeten weten denk ik dan...
Onze eigen DA is ook even langs geweest om het geslacht te bepalen en uit nieuwsgierigheid naar die pluizenbolletjes
.
Ik dacht bij mezelf, daar zou ik niet te veel op hopen
. Maar ze mogen toch wel weer bij elkaar als de ram geholpen is hè?
.
Ik snap zo'n dingen toch echt niet hoor...