Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Ik zou die nog even laten liggen tot de groeipijnen over zijn.
Ja t idee met een premix is dat t volledig voer is. Maar ik ga mee met jouw gedachte.lekker afwisselen. Dat doe ik al vanaf dat ze in t nest vast voedsel krijgen. Groente,fruit. Tot kipnuggets en frikandellen, gedroogde snacks, rauwe hele visjes, en ik bestel allemaal proefzakjes brok wat ik strooi. Graanvrij, niet graanvrij. Alles zodat ze makkelijk leren eten.
Hier wissel ik ook regelmatig brok af. Nu staan ze op carnilove. Ze hadden(en deels nog) een ander merk (even geen idee. Zak gekregen), er staat een zak farmina klaar.
Puppy krijgt nu carnilove puppy en farmina puppy(lam) en heb nog een andere zak staan.
Vriezer ligt nu vol met dogmeat en kivo. Als ik weet een beetje ruimte heb komt er nog een lading darf bij. Er ligt ook vlees voor pap’s honden in. En die komt meestal 1 -2 dozen van 18 rollen per keer halen
kiwiwitje schreef:Ik ben wel een beetje jaloers op je turk hahaha. Zover ik weet hier helaas niet in de buurt
parnassia schreef:Even kort, als meelezer. Steek altijd wel weer wat op in dit topic! Dank
Maarre, geen panga geven. De manier hoe ze deze vis kweken staat mij enorm tegen. Ik ben geen vegetariër, wel een dierenliefhebber en vind herkomst wel belangrijk.