Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Ohhh man, wat is dat zuur hè.. betaal je dan zoveel verzekeringsgeld voorKan daar altijd zo ziek van worden, zulke dingen. Fijn dat je überhaupt nog iets terug hebt gehad, maar leuk is 't niet
Maatregelen hier zijn weer wat versoepeld, dus wie weet kun je eind juli weer reizen! Ik duim voor je.
Jammer dat je ze moet gaan missen een weekje Gigi..Die fokker zegt dat de kleur van Noga lijkt op blauw Rhön, wat een zeldzame kleur is in NL en omstreken. Maar ze heeft en wat gelig/oranjig snoetje/oren, wat komt van haar vader, die midden marter geel was. Zij heeft een blauw Rhön rammetje die er misschien weer een zuivere blauw Rhön uit kan fokken!
Maar het rammetje is nog te jong, dus moeten sowieso wachten. Ze zei ook nog dat bruin en blauw allebei verdunkleuren zijn van zwart, dus als je die combineert dat je vooral zwarte nakomelingen zal krijgen. Nu weet ik dat Cinna een zwarte vader heeft, en een Japanner moeder. Dus misschien komen daar sowieso wel een hoop zwarten uit. Wat ik ook heel mooi vind
Ze zegt ook dat mijn blauwe rammetje en de bruine Japanner voedster misschien blauwe Japanners op kan leveren... Ik vind kleurgenetica ook fantastisch
![]()
Wil je ook met Autumn fokken?