Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hobbyboerin schreef:Ik ben echt super zenuwachtig. Deze week hoor ik welke pup ons toekomstig maatje gaat worden, maar weet niet wanneer ze de puppytest gaan uitvoeren en wanneer ze iedereen zal bellen.
hobbyboerin schreef:hobbyboerin schreef:Ik ben echt super zenuwachtig. Deze week hoor ik welke pup ons toekomstig maatje gaat worden, maar weet niet wanneer ze de puppytest gaan uitvoeren en wanneer ze iedereen zal bellen.
Oh spannend. Wel jammer dat je niet weet wanneer je 't te horen krijgt had je misschien minder lang van te voren in spanning gezeten. Heb je een voorkeur voor een pup?
BlijNijn schreef:Fijn dat het zo goed ging met Otje tijdens de vergadering. Ik zie (volgens mij) dat je zo'n tekenketting hebt. Ben je daar over te spreken?
Sky schreef:@Warboel, wat fijn dat Otje zo braaf was. Altijd leuk als je een gok neemt om ze mee te nemen en ze zich dan netjes gedragen![]()
@cursebreaker, ooh wat een prachtig dier! Gave foto's heb je ookZit ze nu midden in een puber fase?
@Nayomie, slimme aanpak! Lijkt me moeilijk te verwerken als je met één een klik lijkt te hebben en die het niet wordt dan. Wel spannend zo wachten wie je nieuwe vriendje gaat worden..
@Simoonzel, gefeliciteerd met je verjaardag!
Wij zijn hier met onze pup (5 maanden) een militair trainingsschema voor 'hier' begonnen. Ik heb hiervoor een collie gehad, die verloor mij nooit uit het oog. Hier zit helaas labrador in en Charlie denkt gewoon 'doeeeeiii' als ik haar loslaat. Was even schrikken, maar we gaan nu de cue opnieuw aanleren (kom i.p.v. hier), omdat 'hier' nu een soort van al verpest is. Ben benieuwd, ik vind het erg spannend, want het is zo belangrijk dat ze komt als ik wil.