Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:17

Gaat allemaal snel zeg! Gefeliciteerd aan beide! *\%/*

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:42

Nana! Wat ben ik blij om te horen dat het goed gaat met Lena! Het is dan ook zo een schatje hè!!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 11:44

Thanks Kim!

Nana_x0x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:50

Zoe_97 schreef:
Nana! Wat ben ik blij om te horen dat het goed gaat met Lena! Het is dan ook zo een schatje hè!!

inderdaad! ik ben altijd een kwartier extra kwijt met uitlaten omdat iedereen haar wil aaien :+ en ze vraagt erom hé! netje voor de mensen gaan zitten en dan met puppy oogjes kijken :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 18:36

@Billy
Ja, zeker leuk om positieve dingen te lezen over de fokker.
Die verhalen van Marley zijn echt geweldig!!! Volgens mij lach je je toch helemaal rot. Ik zit in ieder geval met een smile alles te lezen hihi.

Wat is Aelynn toch een mooie dame en gefeliciteerd! @Zoe

@kiwiwitje
Jij ook gefeliciteerd met de pupperds. Tijd vliegt voorbij he. Leuk om die pup foto’s te zien!

@Esplendido
Wat een topper idd dat ze al zo goed als zindelijk is. 
Ben erg benieuwd hoelang het bij ons gaat duren met het zindelijk krijgen hihi.

@Nana
Wat een leuke foto’s allemaal en al veel leuke nieuwe indrukken opgedaan. Een knappe pup hebben jullie. Zo’n ego post is toch niks mis mee. Ik zou zo’n knapperd ook showen hihi

Over showen gesproken.
Deze zette de fokster vandaag nog online, dus natuurlijk moet ik die even delen ;)
Zo anders ziet ze er al uit tov toen wij 2 weken terug daar waren. De oortjes staan nu beide al redelijk rechtop en hingen toen nog helemaal slap en het lijkt wel alsof ze constant Pokon gevoerd krijgt want ze lijkt echt een reus nu tov 2 weken terug haha. Nog 1 nachtje slapen!!!

Afbeelding

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 20:07

Leuk hoe ze gegroeid is!!

Ik zit op hotel in Rotterdam met Lara momenteel voor zen weekendje show. Iemand die wet wat er leuk is op tv in Nederland? :=

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 20:50

Zoe_97 schreef:
Leuk hoe ze gegroeid is!!

Ik zit op hotel in Rotterdam met Lara momenteel voor zen weekendje show. Iemand die wet wat er leuk is op tv in Nederland? :=

[ [url=m/RNhDgW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nee :') Daarvoor hebben Nederlanders massaal Netflix! _O-

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 20:52

Laat op de avond heb je vaak 'Mag ik u kussen ' maar toegegeven, dat is een Belgisch programma _O- Verder is Jinek wel leuk maar ook pas laat op tv. Verder kijken wij inderdaad Netflix of HBO :')

'De slimste mens ' is ook erg leuk maar dat duurt tot iets over negen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 20:54

Hahaha. Hier helaas geen Netflix. En morgen vroeg wakker. Dus laat op de avond helaas niets. We hebben nu maar ons neergelegd met “the best of the voice worldwide”

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:00

Wij kijken ook geen gewone TV meer.
We nemen meestal de chromecast mee als we weg gaan en sluiten die dan aan op de tv op de hotel kamer, vakantie huisje of wat dan ook. En anders kijken we via de iPad of laptop naar Netflix of Amazon Prime Video bv. Misschien even een online tv gids raadplegen? Zal vast ergens een goed overzicht te vinden zijn met wat er momenteel te zien is, niet? :) Leuk die foto van jullie saampjes op het bed <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 21:19

Hier ook vooral videoland en netflix haha maar op videoland kan je ook veel nederlandse programma’s kijken die normaal op vaste tijden uitgezonden worden.
Ik heb bijv nu alvast de hele eerste week van gtst kunnen kijken :P

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:38

Ooh ik wil ook videoland maar dat gaat niet in België. :( wil the handmaid’s tale kijken :(

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:58

Ik kijk weinig tv, zit vaker voor de computer als voor de TV :+
Wat worden alle puppen toch snel groot zeg! Arya heeft schattige oortjes...

Ik gok dat Agility niet te vergelijken is met Dogfunity, het heeft er als het ware naast gelegen. We doen gewoon wat malle oefeningen voor de lol. En bijvoorbeeld de slalom is met pionnen en moet door baasje of vrouwtje met de hond samen worden gelopen. Of ze moeten met de voorpoten op een krukje gaan staan en dan met de achterpoten er omheen lopen. Ook de pinda is hilarisch, dat is een grote soort van barbapappa bal, en daar moeten ze dan overheen klauteren, of op staan met 4 poten, of zitten, afhankelijk van de maat van de pinda en van de hond, ze komen in meer maten en kleuren namelijk (zowel de honden als de pinda's) :P De tunnel is altijd leuk vooral elke keer weer de vraag wat er aan het eind van de tunnel zal zijn: volledige aandacht voor mij, of een spurt richting het andere groepje op het veld bijvoorbeeld. Ik doe erg mijn best om als eerste aan het eind van die tunnel te zijn in elk geval. Zo doen we ook wel eens een soort pacoursje waarbij dan op bepaalde plekken een oefening als zit, af of plat of kruip moet worden gedaan. Door hondlief uiteraard... Of ze leggen een grote pluchen tijger van ruim een meter lang neer met de opdracht ze er eerst even voorzichtig aan te laten wennen en daarna moet de hond er overheen springen. Je hoeft natuurlijk niet te vragen welke hond voorzichtig kennis maken overbodig vond en er meteen met een van de poten van de tijger tussen zijn kaken vandoor wilde gaan....

Ja Dogfunity past wel bij mij en Marley :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:32

Wij vieren ook halfjaardag vandaag!

Afbeelding
Puppy geel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor wie allemaal naar Rotterdam gaan dit weekend; heel veel plezier en succes!

Edit: en Cursebreaker, veel plezier morgen!! :)) :):)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 22:49

Thanks!!

Ook niet met een proxy lara? Of zo’n vpn ofzoiets?

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:56

Liesje, gefeliciteerd met het halfjaar. Wat een schatje!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 23:11

Allemaal gefeliciteerd met de pup jubileums.

Kiwitje succes morgen en je kan het. De rest die naar Rotterdam gaat ook succes.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 07:17

punjab schreef:
Allemaal gefeliciteerd met de pup jubileums.

Kiwitje succes morgen en je kan het. De rest die naar Rotterdam gaat ook succes.

<3 <3 <3

Al ben ik wel pas zondag aan de beurt maar super lief <3

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:29

Kiwitje sorry dagje te vroeg :D

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:52

Gefeliciteerd alle hondjes! Popo is alweer 9 maanden en 10 dagen haha. De tijd vliegt maar wat is het heerlijk. Zeker op zo'n zaterdagochtend eerst anderhalf uur met je spruit gaan wandelen geeft zo veel ontspanning. <3

@ Nana volgens mij willen ze bij ons ook dat je eerst alle gehoorzaamheid doorloopt voordat je aan agility begint. Ik denk dat dat komt doordat de agility lessen voor het grootste deel los van de lijn zijn en je dan geen honden moet hebben die elke 2 minuten het hele veld over sprinten om met iedereen te spelen.

Oftewel over een jaar of 5 kan ik dat met Popo proberen... :')
Ik blijf oefenen met hem maar oh oh oh wat zijn andere honden toch machtig interessant en leuk. Inmiddels ligt de grens waarop hij naar me luistert op ongeveer 10 meter van een andere hond maar dan nog krijg ik geen oogcontact. :=

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 12:27

Als je denkt dat Popo het leuk vindt, kan je ook eerst een paar privelessen nemen. Dan heeft hij waarschijnlijk wel de focus als je hem loslaat want dan weet ie wat ie moet doen.

Overigens is de club waar ik frisbee train heel makkelijk daarin. Gewoon even de andere honden achter het hek als je denkt dat je hond even gaat theeleuten. Dat heb ik eerst een paar keer gedaan met Dexter maar nu weet hij dat het werken is als ie los gaat op het veld dus is het geen probleem meer.

Succes Lara en Zoë! *\o/*

Wij zijn net terug van een fotomeeting, was warm maar erg leuk :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:01

Simoonzel schreef:
Gefeliciteerd alle hondjes! Popo is alweer 9 maanden en 10 dagen haha. De tijd vliegt maar wat is het heerlijk. Zeker op zo'n zaterdagochtend eerst anderhalf uur met je spruit gaan wandelen geeft zo veel ontspanning. <3

@ Nana volgens mij willen ze bij ons ook dat je eerst alle gehoorzaamheid doorloopt voordat je aan agility begint. Ik denk dat dat komt doordat de agility lessen voor het grootste deel los van de lijn zijn en je dan geen honden moet hebben die elke 2 minuten het hele veld over sprinten om met iedereen te spelen.

Oftewel over een jaar of 5 kan ik dat met Popo proberen... :')
Ik blijf oefenen met hem maar oh oh oh wat zijn andere honden toch machtig interessant en leuk. Inmiddels ligt de grens waarop hij naar me luistert op ongeveer 10 meter van een andere hond maar dan nog krijg ik geen oogcontact. :=

Gewoon gaan doen, ze krijgen toch meer lol in het spelletje dan in het sjezen!

Wij gaan vanmiddag gezellig hooperen! Qua temperatuur is het nu nog goed te doen, volgende week heb ik me al afgemeld. {:}

Afbeelding

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:11

Hier een top dag!! Aelynn is pas gisteren 9 maanden geworden. Dus eerste keer in jeugd klasse. (Tegen honden tot 18 maanden). Ze wint haar klas met een 1e plaats excellent, haalt haar eerste jeugdpunt JCAC, wordt beste teef van het ras BOS, waardoor ze ook haar eerste volwassen punt CAC heeft!!!

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 13:14

Gefeliciteerd! met hoeveel stond ze? :D Want voor de staffies is het maar een ''slappe hap'' qua aantallen.. :(

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:15

Met 3. Een teefje van 17 maanden. En eentje van 11 maanden.

En dan waren er ook nog open en kampioensklasse teven die ze verslagen heeft.