Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zaten meteen te eten en te onderzoeken toen ik ze in de kooi had gezet. Vanmorgen voor het eerst eruit en had m'n hele studio vogelproof gemaakt (plastic zeil over mijn kledingrekken, extra plaid op m'n bed, snoeren opgeborgen...) Ze vlogen verdwaasd zes rondjes en namen toen plaats op mijn kast
Al mijn voorzorgsmaatregelen waren compleet overbodig hahah. Ze wisselen af tussen de kast en het houten zitgedeelte bovenop de kooi dus ik gok dat ze vanavond weer in de kooi krijgen geen groot probleem wordt, maar ben wel benieuwd naar hoe jullie dat doen. So do tell please
!
Ja hè...
En ik wil zonnebloempitten voor ze halen maar zie in de supermarkt ongezouten pitjes liggen die wel een soort smaakaromatoevoeging hebben. Kan dat kwaad? Castilja schreef:Ja hè...
Nog ff twee vragen; hoe gaan jullie om met knauwen op je vingers? Ik las ergens dat je je vinger vooral niet weg moet trekken als ze het harder doen omdat ze dan leren dat hard bijten effect heeft, maar wat is jullie mening daarover? Ze bijten me niet en het komt echt over als onderzoeken, maar als ze net een velletje te pakken hebbenEn ik wil zonnebloempitten voor ze halen maar zie in de supermarkt ongezouten pitjes liggen die wel een soort smaakaromatoevoeging hebben. Kan dat kwaad?
Dus ik ga me verder inlezen en van de voorpret genieten!