Ik zie nu dit voorbij komen. Ik heb de foto wat gecropt zodat je goed kan zien wat ik bedoel. Ik zie namelijk in het drinkflesje een plastic? 'worteltje' zitten.
Weet iemand waarom of waarvoor deze in het drinkflesje zit?
Yenni
Geplaatst: 12-08-17 13:41
Volgens mij zodat hij niet verstopt raakt ofzo? Weet het zelf ook niet zeker
Ik ga deze winter voor het eerst een groep buiten houden. Net als DD hou ik de oudjes in de winter wel binnen. De gezonde jonge dieren wil ik de winter buiten laten.
Mira283
Geplaatst: 12-08-17 22:34
Had een prachtig buitenhok, alleen de tuin is omgespit voor een vijver dus moet wachten tot er weer gras is haha. Kan niet wachten tot morgen dan komen de twee ukjes! Kooi staat klaar, en hoop deze maand nog een prachtige kast om te toveren voor de heren.
Eviii_x
Geplaatst: 13-08-17 13:30
Oeh Mira283! Ben benieuwd!
Vanochtend even een knuffel ochtend gehad met de 3 musketiers...
Alle 3 krijgen ze nog recovery plus (was dwangvoer voor clyde) maar ze vinden het heerlijk. Uiteraard nagevraagd aan de DA of het mocht en het kon, ze konden er hooguit iets dikker van worden, maar Ze krijgen het ook niet dagelijks.
Straks met Clyde naar de DA omdat ze weer ontzettend verkouden is, ivm haar verleden konden we vanmiddag nog terecht...
lavie22
Geplaatst: 13-08-17 13:39
Hallo allemaal! Ik ontdek nu pas dat er een cavia topic is. Leuk leuk. Ik heb al mijn hele leven caafjes en ben helemaal gek op ze! Helaas is mijn oudste beer eergisteren overleden ... Hierdoor kwam ik eigenlijk ook op dit topic. Troost zoeken . Binnenkort ben ik van plan een nieuw hok aan te schaffen / te maken en misschien ook een caafje aan de familie toe te voegen (al hoef ik daar nu niet aan te denken... te vroeg). Dus daar kan ik wel wat meningen en tips over krijgen. Intussen zal ik genieten van al jullie leuke verhalen Groetjess
Ik had net de cavia's buiten in de een. Maar daar stond tegen de ren een varen. Hier hebben ze net een beetje van gegeten. Kan dit kwaad? Ik zou verwachten dat ze zelf weten wat goed voor ze is. Maar ik vraag hem mij een beetje af.
Varen kan geen kwaad. Hier eten ze ook van alles als ze er door de tralies bij kunnen. Alleen de planten waarvan ik weet dat ze giftig zijn hou ik uit de buurt van de ren.