Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Machie schreef:_San87_ schreef:Lees trouwens dat loopse teven op agility wedstrijden van bijv. Cynophilia en FHN niet zijn toegestaan.
Dan lees je verkeerd. Bij de RvB al jaren toegestaan en bij de FHN sinds dit jaar. Ik loop overal met m'n loopse teef. Mijn teef werkt en loopt nooit naar andere reuen. Ik heb zelf een volle reu in huis en dat is prima te sturen. Waarom zou ik iets niet mogen omdat de reu van een ander er last van heeft? Kijk, een losloop gebied ga ik niet in maar meer pas ik me niks aan. Daarbij gebeurt er niks want ik bescherm m'n hond wel mocht er een ongehoorzame reu op d'r af komen.
Sonja_vR schreef:Je moet helemaal niks. Ik zeg alleen dat t twee kanten op beredeneerd kan worden. In prinipe heb je van een open reu geen last. Van open teven ook niet. Tot ze loops worden.Maar moet je dan bij wijze van spreken maar een NK of zelfs een WK laten lopen omdat je hond loops is?
Dan zeg je eigenlijk dat je met een teef maar gewoon geen ambities moet hebben want sja, trainen examen of wedstrijden tijdens loopsheid zou niet kunnen/mogen ivm oren van de hond van een ander?
Terwijl de regels duidelijk zijn , het mag, dus zaak om er mee om te leren gaan.
Ook voor de eigenaar van de teef , want loopsheid beïnvloed vaak genoeg ook het gedrag van de teef
Edit:als onze reu er mee om kan leren gaan durf ik te stellen dat de meeste reuen er mee om kunnen leren gaan
Citaat:Overigens helpt het ook niet wanneer de teef in kwestie een geile trut is die nog net niet haar doos in de neus van je hond parkeert.
maj0 schreef:Hopelijk hoefde je niets voor die fotograaf te betalen?
Dagmar80 schreef:Citaat:Overigens helpt het ook niet wanneer de teef in kwestie een geile trut is die nog net niet haar doos in de neus van je hond parkeert.
Hihi.
Jammer dat de foto's tegenvielen. Was er gewoon een fotograaf die foto's maakte en dat je dan naar wens kon nabestellen?
Ik ben zelf fotograaf en kan mij best voorstellen dat het nog best lastig is om echt mooie foto's te maken tijdens een training. Allemaal mensen op voorgrond/achtergrond etc. Licht moet meewerken...
Ik zou best een leuke springfoto van Toby willen, maar best moeilijk om die zelf te gaan maken tijdens de training als ik mee moet rennen
Machie schreef:Laten we het maar weer over sporten hebben.
Csiva is zaterdag gepromoveerd naar de C bij de RvB. Met 4 wedstrijden mijn 3 P'tjes gehaald. We waren er dus zo uitNu maar zien wat we er van bakken in de C. Wordt wel echt n stukkie pittiger
Ons VP van zaterdag
https://www.youtube.com/watch?v=TAEgDFyB-aI