Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:ja dank..
Het idiote is dus ook dat we het janken in de bench nu wat ondergeschikt vinden door alle verdriet en emoties en er dus minder 'spastisch' mee omgaan.. en dat dus beter lijkt te gaan..
Hij is tot nog toe niet lang alleen maar kan niet steeds mee naar de kist van oma dus helaas moet hij nu soms wel even alleen zijn. Ik geloof dat dat voor ons/hem dus werkt.
hobbyboerin schreef:Gecondoleerd IMJ.
Oh pup kennismaken met de katten pff daar zie ik het meest tegenop. Met m'n vier andere honden verwacht ik niet veel problemen maar met die twee terror katten van me. Dat zijn monsters. Toen ze als kittens van 12 weken kwamen volgen ze m'n honden de hele tijd wild gillend aan. Dat heeft 2 maand geduurd. Nu is 1 van de twee boos op 1 van de honden (die sukkel schok van de kat die ergens lag waar hij hem niet verwachte en snapte iets naar hem) de kat gromt en blaast al drie weken. En af en toe jaagt hij de hond door de kamer. Ivp de katten moet ik m'n pup beschermen denk ik.
kiwiwitje schreef:hier vanavond voor t eerst weer ringtraining gehad![]()
Kleine frummel deed t super goed. we hebben nu buiten les ipv binnen en dat bevalt haar stukken beter!
hobbyboerin schreef:Gecondoleerd IMJ.
Oh pup kennismaken met de katten pff daar zie ik het meest tegenop. Met m'n vier andere honden verwacht ik niet veel problemen maar met die twee terror katten van me. Dat zijn monsters. Toen ze als kittens van 12 weken kwamen volgen ze m'n honden de hele tijd wild gillend aan. Dat heeft 2 maand geduurd. Nu is 1 van de twee boos op 1 van de honden (die sukkel schok van de kat die ergens lag waar hij hem niet verwachte en snapte iets naar hem) de kat gromt en blaast al drie weken. En af en toe jaagt hij de hond door de kamer. Ivp de katten moet ik m'n pup beschermen denk ik.