Als ik dat soort dingen hoor vind ik het wel jammer dat wij echt buitenkonijntjes hebben.. Lijkt me zo fijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik dat soort dingen hoor vind ik het wel jammer dat wij echt buitenkonijntjes hebben.. Lijkt me zo fijn
xXutopiaXx schreef:Ahhhh da's zo liefAls ik dat soort dingen hoor vind ik het wel jammer dat wij echt buitenkonijntjes hebben.. Lijkt me zo fijn
Ik lig regelmatig met een kat in m'n nek
Is ook leuk haha.. en ik heb ook zo'n leuk idee voor de ren, nouja.. ideeën
Dat dat vast ook een geweldig plekje gaat worden, maar met slecht weer ga je er toch veel minder vaak/lang lekker ff bij zitten.. binnen heb je dan een veel closere band met ze. Heb overigens nooit mijn konijnen binnen gehouden, altijd buiten in ren/hok.. dus misschien idealiseer ik het een beetje
.
. Tegen dat ik alles heb gelezen heb ik geen moed meer om op iedereen te reageren haha.

Kost me soms nog een beetje moeite om echt vol van ze te genieten, maar het zijn echt twee leuke, rustige dames
En ze durven me zelfs al een klein beetje te vertrouwen, waar ze zaterdag nog stampend in hun hok zaten als ik de hoek om kwam, mag ik nu al bij ze zitten en komen ze voorzichtig snuffelen

Hij zit echt zo vaak in z'n bak, met z'n voeten op het randje en z'n ogen dicht 

Ollie knaagt aan alles dus die houden we maar gewoon buiten dan blijft de tv ook gewoon werken en de meubels blijven compleet