Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Overigens: zo zacht als ze uit haar ogen kijkt, zo zacht is haar karakter naar mensen ook.
Bij binnenkomst is visite vaak een beetje eng, maar als iedereen eenmaal zit gaat ze alle mensen af voor aandacht.
Ik omschrijf haar ook altijd als zacht, zoet, braaf en aanhankelijk met een angstige inslag.
Als ze iets doet wat niet mag is een 'uhuh, damagnie' ruim voldoende, evt een keertje herhalen en ze doet het meteen minimaal een half jaar niet weer.
Ik kan bij wijze van spreken 's morgens een biefstuk of iets anders heel lekkers op het aanrecht leggen, de deur uitgaan en 's avonds datgene intact terugvinden op de plek waar ik het heb achtergelaten.
Leg ik het op de tafel ofzo neer dan is het opgegeten zodra ik de kamer uit loop, als ze het dan al in de gaten heeft tenminste.
lor1_1984 schreef:Jup, vooral als ze snoepjes wil, dan loopt ze al blèrend voor me uit naar de kast.
En als ze ergens ligt en je aait haar dan komt er bij de eerste aanraking een soort kreunmiauwtje uit, maakt daarbij niet uit of ze je aan ziet komen of niet.
En ze weet mensen om haar pootjes te winden door naast ze te gaan zitten, naar ze op te kijken en dan een zacht miauwtje te geven.