Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 18:43

Wat een mupke! <3

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 19:13

Ergste is nog een week moeten we wachten tot ze kan komen ivm leeftijd :D maar vind dat wel belangrijk ! Te jong vind ik ook niks.

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:30

Ons kittentje heet nu eindelijk officieel Milo ! <3

Afbeelding

En hij voelt zich ook echt thuis nu, hij rent alle kanten op. Speelt met beide volwassen katten.
S'nachts en als we niet thuis zijn zit hij wel in een kamer appart dat hij niet weer naar beneden valt, als hij mij dan hoort begint hij te mauwen en zo gauw ik de kamer binnen kom begint hij meteen heel hard te spinnen <3 Hij krijgt wel nog steeds wat katten melk omdat hij zo vroeg bij mams is weg gehaald en hij er toch wel erg gek op is.

Vandaag is hij eindelijk twee maanden oud :o

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:20

Wat een leukerd is het :) Is het geen idee voor een traphekje ? Of heb ik iets over het hoofd gelezen van beneden vallen?

Hier nog weekje en zijn aan aftellen tot onze luna komt. De kleine man heeft er al helemaal zin in !

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:04

Nee dat lukt niet. Het is bij ons helemaal open boven, mezzanine, en de treden van de trap zijn ook "open" dus hij kan overal tussen door. Maar hij is nog niet weer gevallen, de andere katten passen ook beter op nu dus hoop dat het niet weer gebeurd

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:13

Mioux schreef:
Ergste is nog een week moeten we wachten tot ze kan komen ivm leeftijd :D maar vind dat wel belangrijk ! Te jong vind ik ook niks.

Ik heb straks bijna 13 weken gewacht hahahaha.

6 weken dat ik wist dat ze bij ons zouden komen. De 15e komen ze <3 (ook nog ruim 2 weken dus hihi)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:24

Ja maar 13 weken dan weet ik dat t wel even duurt :P 2 weken is heel kort, en nu nog 1 week :D De laatste lootjes hahah

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:52

Haha leuk Milo! Zelfde smaak denk ik want dat is een mannetje en dat eindigend op een A dua Mila is voor een vrouwtje zo gaat die van ons heten, zaterdag! :D

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 18:00

beetje donker had de dingen laag nog, en het regent hier :D Maar hij staat !!

Afbeelding

goedgekeurd door het kind

Afbeelding

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 19:41

haha geniaal, dat wordt straks samen met de kitten erin liggen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:30

Samen slaaapeen, leuk!

Hierzo gisteren naar de dierenarts, inloopspreekuur, stonden zeker 30 mensen op een gegeven moment.. Jeetje mina. Ze was wel braafste poezel van de dag en had een lekker stokje gekregen, haha. Oogje was ontstoken, hebben ze allemaal tot nu toe gehad, lijkt wel de waterpokken voor kittens ofzo.

Bestelling bij Zooplus duurt ook al 5 dagen voor het is verzonden wordt.. Normaal is het er de volgende dag al.. Baal baal.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:37

Afbeelding
<3

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:08

Heeft die nou zulke mini oogjes? Wat een dotje !

Krabpaal word inmiddels goed gebruikt :D De ander naar boven gegooid. Het huisje is wel favoriet
Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:12

Ze heeft geen hele grote ogen, maar was ook nog chagrijnig waardoor ze ze iets meer gesloten had. :+
Tutje was het er niet mee eens dat ik wasdag hield en alle kleedjes en het mandje dus in de was lagen, er een handdoek op de bank lag (niet zacht genoeg aan haar poezelige voetjes :')) en dat m'n externe toetsenbord ook nog op háár plekje op de bankleuning lag. :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:04

Overigens: zo zacht als ze uit haar ogen kijkt, zo zacht is haar karakter naar mensen ook. <3
Bij binnenkomst is visite vaak een beetje eng, maar als iedereen eenmaal zit gaat ze alle mensen af voor aandacht.
Ik omschrijf haar ook altijd als zacht, zoet, braaf en aanhankelijk met een angstige inslag. :)
Als ze iets doet wat niet mag is een 'uhuh, damagnie' ruim voldoende, evt een keertje herhalen en ze doet het meteen minimaal een half jaar niet weer.
Ik kan bij wijze van spreken 's morgens een biefstuk of iets anders heel lekkers op het aanrecht leggen, de deur uitgaan en 's avonds datgene intact terugvinden op de plek waar ik het heb achtergelaten.
Leg ik het op de tafel ofzo neer dan is het opgegeten zodra ik de kamer uit loop, als ze het dan al in de gaten heeft tenminste. :')

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:05

lor1_1984 schreef:
Overigens: zo zacht als ze uit haar ogen kijkt, zo zacht is haar karakter naar mensen ook. <3
Bij binnenkomst is visite vaak een beetje eng, maar als iedereen eenmaal zit gaat ze alle mensen af voor aandacht.
Ik omschrijf haar ook altijd als zacht, zoet, braaf en aanhankelijk met een angstige inslag. :)
Als ze iets doet wat niet mag is een 'uhuh, damagnie' ruim voldoende, evt een keertje herhalen en ze doet het meteen minimaal een half jaar niet weer.
Ik kan bij wijze van spreken 's morgens een biefstuk of iets anders heel lekkers op het aanrecht leggen, de deur uitgaan en 's avonds datgene intact terugvinden op de plek waar ik het heb achtergelaten.
Leg ik het op de tafel ofzo neer dan is het opgegeten zodra ik de kamer uit loop, als ze het dan al in de gaten heeft tenminste. :')

Zo eentje hebben wij ook nu, ze gaat wél bij eten maar is heel voorzichtig en als je een keer een beetje boos bent is het prima, komt uit het asiel met misschien wel een slecht verleden, is ook een beetje bang. Ze praat ook heel veel tegen je, jouwe ook? :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:09

Jup, vooral als ze snoepjes wil, dan loopt ze al blèrend voor me uit naar de kast. :')
En als ze ergens ligt en je aait haar dan komt er bij de eerste aanraking een soort kreunmiauwtje uit, maakt daarbij niet uit of ze je aan ziet komen of niet.
En ze weet mensen om haar pootjes te winden door naast ze te gaan zitten, naar ze op te kijken en dan een zacht miauwtje te geven. <3

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:12

lor1_1984 schreef:
Jup, vooral als ze snoepjes wil, dan loopt ze al blèrend voor me uit naar de kast. :')
En als ze ergens ligt en je aait haar dan komt er bij de eerste aanraking een soort kreunmiauwtje uit, maakt daarbij niet uit of ze je aan ziet komen of niet.
En ze weet mensen om haar pootjes te winden door naast ze te gaan zitten, naar ze op te kijken en dan een zacht miauwtje te geven. <3

Aww wat een leukerd! Die van ons neemt je altijd mee naar de kraan buiten, wil ze altijd uit drinken :) ze is een paar jaar lang ook wasbakverslaafd geweest, zat ze in het asiel ook altijd.
Jouw kat lijkt me echt heel lief haha.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:40

Krijg net een filmpje door :D Wat een geweldige meid is t toch nog een week wachten op onze Luna !

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:25

Ik kwam dit topic weer tegen en mag ik me ook melden.

Ik heb 2 Thai Siamezen.
Mads is 10.5 jaar.

Afbeelding

Mink is ruim 6 jaar.

Afbeelding

Die mogen niet mee kletsten _O-

In oktober hebben wij op 10 jarige leeftijd onze Me-Ow moeten laten inslapen.

Afbeelding

Op dat moment had ik wel 3 opvang kittens in huis. Die waren met 2.5 week verstoten door mams.

Afbeelding
Die hebben allemaal een mooi huisje gekregen maar voor mij was het nog te vroeg om er 1 te houden want ik heb er lang weet van gehad dat Me-Owtje er niet meer was.

Vorige week kan ik op mp dit mooie mannetje tegen en ik dacht... die wil ik.

Dus sinds 2 weken woont dit kleine kruising siameesje bij ons.
10,5 week.

Maes.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:27

Ohhhh wat een prachtig katje :oo <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:32

Wauw <3 , lever maar in haha

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:38

Ohh die is leuk!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:47

Dank jullie wel.
Ben ook echt wel verliefd op dit ventje.

Ze hadden ook een witje met 2 kleuren ogen.
Maar ik vond deze wel heel mooi getekend.

Het is een leuk vrolijk speels mensgericht kitten.

Zelfs die 2 Thaise Theemutsen spelen weer.

Jullie hebben ook allemaal schitterende katten.
Mooi om te zien hoe ze dan uitgroeien.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 01:14

Hooi esmee! Wat een leukerd ben benieuwd hoe die uitgroeit.Hadden jullie ook een zwarte oosterse oid of heb ik me dan ingebeeld?