Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurfje schreef:Ik mag echt niet groter, en helaas geen vijver buiten.
Manlief heeft het vooral over de kosten van de Aqua per maand, bummer
Lootje1991 schreef:Hoi
Mag ik hier wat vragen stellen?
Als ik ging Googlen op vijver kwam ik dit topic tegen, maar als ik ergens anders moet zijn geef dat gerust aan!
Wij hebben een huis gekocht en bij dat huis zit een vijver, maar wij hebben geen verstand van vissen en vijvers. Er zit als het goed is geen pomp in en alleen nog maar goudvissen gezien.
Nu willen wij de visjes zo goed mogelijk verzorgen. Dus welk voer is aan te raden en hoe maak je zn vijver schoon? Er zit veel slijk op de bodem.
Lootje1991 schreef:Hoi
Als ik ging Googlen op vijver kwam ik dit topic tegen, maar als ik ergens anders moet zijn geef dat gerust aan!
Wij hebben een huis gekocht en bij dat huis zit een vijver, maar wij hebben geen verstand van vissen en vijvers. Er zit als het goed is geen pomp in en alleen nog maar goudvissen gezien.
Nu willen wij de visjes zo goed mogelijk verzorgen. Dus welk voer is aan te raden en hoe maak je zn vijver schoon? Er zit veel slijk op de bodem.
jolmer20 schreef:Lootje1991 schreef:Hoi
Leuk dat je je komt melden!
Wat Lor al zegt,1x in het jaar een grote schoonmaak is voldoende. Behalve als de goudvissen ineens Koi’s blijken te zijn, dan zou ik zeker een filter aanleggen. Hoe groot is de vijver ongeveer?
We zeggen meestal wel dat verversen 1x in de week geen kwaad kan. Zeker als er geen filter opzit.
Ahh baby’s Wend, leuk! Welk visje is t? Jammer van de moeder..
Hier gister een lading Axolotl eieren uit de bak gehaald. We wilden net de mannen en vrouwen gaan scheiden eind van de week, maar helaas. Te laat
[ [url=m/pqBT3r.jpg]Afbeelding[/url] ]