. Ook een leuke en schattige naam trouwens!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ook een leuke en schattige naam trouwens!

.
. 
,dier zit prima in zijn vachtje 

,naar mijn oude voedster
( en bokt username)
, alsof Kerst hem gestuurd heeft van goh beur het vrouwtje maar op
. Heb ooit zelfs een hele muggennet constructie gebouwd toen ik hoorde van het rhd2 virus
. Tot we hem in konden laten enten. Heb ondertussen een berichtje gestuurd naar de fokster en die zei dat de konijntjes buiten geboren zijn dus dat het geen probleem is om even te wachten met enten
.

Puur eigen ervaring, en wat ik daaruit en daarna geleerd heb.

, en wat een rotplek
. Hopelijk knapt ze snel op! Maar met jouw goede zorgen is die kans heel groot! Geef haar maar een dikke knuffel van mij
.
. Lou (de havanna) begon al "goed" door van het trapje af te vallen omdat hij niet gezien had dat er een gat was...
. Ik denk niet dat hem iets mankeert, hij heeft erna gedronken, gegeten, rondgehuppeld, Lilly en zichzelf gewassen... En ondertussen is hij nog eens op het trapje geweest en er terug af zonder er af te vallen. Denken jullie dat er iets mis kan zijn dat ik niet zie? Je kan ook niks vreemds aan hem zien qua gedrag ofzo.
. De autorit is super verlopen! Ondanks dat het meer dan een uur rijden was hebben ze zich super gedragen!
Lilly (de witte) is echt heel relax en heeft de hele tijd liggen slapen
. Nu is ze heel de tijd naar boven en naar beneden aan het lopen, heen en weer aan het rennen en over Lou aan het springen
. Ik denk dat ze "een beetje" ADHD heeft
. Maar ze heeft ook weeral een tijdje geslapen in haar superschattige houding en haar oogjes helemaal dicht
. Lou vond het wat spannend in de auto en is wat rustiger en terughoudender maar heeft heel het hok ook al verkend. Ze zijn echt nog schattiger dan ik verwachtte en ik ben er heel blij mee!
Hopelijk mogen ze bij mij nog vele jaartjes genieten van een geweldig leven! 
.
ze eet wel goed en doet alles eigenlijk wel prima maar pff ik kan het niet aanzien... Wat een ellende om je dier zo te zien en dan nog zo'n stom oud litteken ook...